Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sprzedawaj w sieci

Wydawnictwo: Złote Myśli
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7582-926-6
liczba stron
196
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Jusia

Książka Artura Samojluka "Sprzedawaj w sieci" stanie się Twoim idealnym przewodnikiem, który przeprowadzi Cię od pomysłu do pierwszych wpływów ze sklepu internetowego. Dlaczego ta publikacja wyróżnia się wśród wielu publikacji na ten temat? Pomijając fakt, że została napisana przez praktyka, czyli osobę, która zajmuje się zakładaniem sklepów internetowych i pomaganiem biznesom wkroczyć do...

Książka Artura Samojluka "Sprzedawaj w sieci" stanie się Twoim idealnym przewodnikiem, który przeprowadzi Cię od pomysłu do pierwszych wpływów ze sklepu internetowego. Dlaczego ta publikacja wyróżnia się wśród wielu publikacji na ten temat? Pomijając fakt, że została napisana przez praktyka, czyli osobę, która zajmuje się zakładaniem sklepów internetowych i pomaganiem biznesom wkroczyć do Internetu, przede wszystkim dzięki tej publikacji:
Dowiesz się, jakie oprogramowanie sklepu wybrać, gdy zupełnie nie znasz się na programowaniu i sprawach technicznych. W tym rozdziale autor pokazuje, jak dobrać sklep internetowy do swoich umiejętności i możliwości finansowych.
Dowiesz się, jak uniknąć najczęstszych błędów, które popełniają początkujący właściciele sklepów internetowych.
Poznasz 4 najbardziej skuteczne i sprawdzone modele transakcji internetowych. W tym rozdziale dowiesz się, kiedy możesz ryzykować, a kiedy lepszym wyborem będzie model bezpiecznych transakcji.
Odkryjesz 5 NIEPODWAŻALNYCH zasad, których warto trzymać się przy wyborze domeny dla sklepu internetowego. Słaba i nic niemówiąca nazwa może być jednym z elementów, które będą grały na korzyść... Twojej konkurencji.
Jaką grafikę wybrać dla sklepu? W tej publikacji znajdziesz odpowiedź na prawdziwie obsesyjne pytanie większości właścicieli internetowych biznesów.
Poznasz najprostsze metody pozwalające zarejestrować pierwsze wpływy na konto już po kilkunastu dniach od rozpoczęcia internetowego handlu. W tym rozdziale autor pokazuje najbardziej fundamentalne i wyjątkowo skuteczne metody pozycjonowania Twojego sklepu w Google.
Dowiesz się, jak wykorzystać 4 najpotężniejsze formy promowania produktów wewnątrz Twojego sklepu. Żeby poznać te metody, musiałbyś zapłacić od kilkuset to kilku tysięcy złotych za podobną wiedzę na drogich szkoleniach stacjonarnych.

 

źródło opisu: www.merlin.pl

źródło okładki: www.merlin.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1297
Barbara | 2014-01-12
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd