Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Wydawnictwo: Helion
5 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
5
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Trust Agents. Using the Web to Build Influence, Improve Reputation, and EarnTrust
data wydania
ISBN
978-83-246-2975-6
liczba stron
221
język
polski
dodał
jnnklk

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz...

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/zaufanie-2-0-jak-wywier...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl/okladki/125x163/zaufan.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (38)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1806
Kamila | 2017-02-09
Na półkach: 2017, Przeczytane
Przeczytana: 11 lutego 2017
książek: 470
MerLinka | 2016-05-28
Na półkach: 2016 (52), Przeczytane, Studia
książek: 718
LordRuthven | 2014-05-21
Na półkach: Przeczytane, 2014
Przeczytana: 27 maja 2014
książek: 7
Witold Brzyski | 2011-06-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 813
jnnklk | 2011-06-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 maja 2011
książek: 660
ark0601 | 2016-11-24
książek: 9197
Chaoticreader | 2016-10-08
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 50
Dam_ian | 2016-09-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1456
Enzymopatia | 2016-05-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 726
KaniaM | 2016-03-16
zobacz kolejne z 28 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd