Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kraina pierwiastków. Wyprawa do królestwa układu okresowego

Tłumaczenie: Marek Jannasz
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Science Masters". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: CiS
7,75 (8 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
4
7
3
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Periodic Kingdom. A Journey into the Land of the Chemical Elements
data wydania
ISBN
83-85458-56-5
liczba stron
207
język
polski
dodała
yokopoko

Jak - rozpoczynając od Wielkiego Wybuchu - powstawały pierwiastki chemiczne, tworzące otaczający nas świat? Co je od siebie różni, co upodabnia? Czym jest układ okresowy i jak najłatwiej zrozumieć jego konstrukcję? W fascynującą wyprawę po królestwie układu okresowego zabiera nas PETER ATKINS, wykładowca uniwersytetu w Oksfordzie, autor licznych prac naukowych i współautor najpopularniejszego...

Jak - rozpoczynając od Wielkiego Wybuchu - powstawały pierwiastki chemiczne, tworzące otaczający nas świat? Co je od siebie różni, co upodabnia? Czym jest układ okresowy i jak najłatwiej zrozumieć jego konstrukcję? W fascynującą wyprawę po królestwie układu okresowego zabiera nas PETER ATKINS, wykładowca uniwersytetu w Oksfordzie, autor licznych prac naukowych i współautor najpopularniejszego na świecie podręcznika chemii fizycznej.

 

źródło opisu: okładka

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (37)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2045

Popieram opinię Marcina (poniżej), nawet bym to poszerzył, w szkole uczy się za wolno. Zdecydowanie można podawać więcej materiału naraz, sama lekcja Matmy (dla mnie mogła by trwa 4h godziny bez przerwy).

Więcej stawiania na zrozumienie, trzaskanie zadań, pomoc nauczyciela w zrozumieniu Matmy, Fizy i Chemii, największy nacisk i te 3 przedmioty, przerabianie masy doświadczeń, przełożenie tych przedmiotów na domowe i codzienne życie. Nie każdy musi kochać przedmioty ścisłe, ale nauczyć się wykorzystywać je właśnie w codziennym życiu.

Wyrobić sobie analityczny umysł, posługujący się logiką i umiejętnością szukania rozwiązania problemu. Nie wspominając już o tym że nadal brak nauki w szkołach (nauki pierwszej pomocy, elektroniki i informatyki z programowaniem, Sorobanu, Pływania, Gry w Szachy....).

książek: 170
Marcin Bień | 2015-08-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Nauka
Przeczytana: 29 sierpnia 2015

Niektóre opisy mogły by być bardziej wyczerpujące. Np wiecej informacji o powłokach d i f. Poza tym rysunki też mogły by być lepsze. Wystarczyło dodać rysunek pokazujacy elektrony w powłokach i podpowlokach oraz oznaczyc odpowiednio. Ostatecznie jednak myślę że mbiej wiecej tak powinien wygladac wstep do chemii w szkole podstawowej

książek: 57
Artur | 2016-02-02
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 329
zglonowana nana | 2015-01-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: styczeń 2015
książek: 670
arnyś | 2013-08-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 czerwca 2016
książek: 4381
Abdita | 2012-05-08
Przeczytana: 1997 rok
książek: 3810
Aleksander | 2011-08-13
Przeczytana: 2006 rok
książek: 1218
yokopoko | 2011-04-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 kwietnia 2011
książek: 262
Natalia Wajer-Mindak | 2016-10-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 15
Odonata_Blue | 2016-09-10
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 27 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd