Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Płaski brzuch dzięki ćwiczeniom Pilatesa

Tłumaczenie: Mirosław Kokosz
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Twoje Zdrowie". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Amber
6 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Pilates for a flat stomach
data wydania
ISBN
83-241-2144-7
liczba stron
127
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
black_hole

Zestaw bezpiecznych, wzmacniających ćwiczeń, dzięki którym można wyglądać i czuć się fantastycznieMetoda Pilatesa jest coraz bardziej popularna i coraz chętniej wykorzystywana nie tylko przez instruktorów fitness, ale i przez fizjoterapeutów. To jedna z najlepszych form ćwiczeń dla każdego, kto chce osiągnąć lepszą kondycję i szczuplejszą sylwetkę. Ćwiczenia Pilatesa wzmacniają mięśnie, co...

Zestaw bezpiecznych, wzmacniających ćwiczeń, dzięki którym można wyglądać i czuć się fantastycznieMetoda Pilatesa jest coraz bardziej popularna i coraz chętniej wykorzystywana nie tylko przez instruktorów fitness, ale i przez fizjoterapeutów. To jedna z najlepszych form ćwiczeń dla każdego, kto chce osiągnąć lepszą kondycję i szczuplejszą sylwetkę. Ćwiczenia Pilatesa wzmacniają mięśnie, co zapobiega dolegliwościom wynikającym z tak dzisiaj powszechnego siedzącego trybu życia. Ćwiczenia Pilatesa pozwalają:- Utrzymać i rozwijać sprawność - Poprawić postawę - Zwiększyć siłę swojego centrum - Uzyskać szczupłą talię - Wyrzeźbić idealne mięśnie brzucha - Samodzielne wykonywać trening - Dostosować trening do codziennych zajęć - zarówno w domu, jak i w pracy - Ćwiczyć bez ryzyka urazów - Zauważyć pierwsze efekty już po kilku sesjach treningowych Oto najlepsze ćwiczenia dla tych, którzy nie mają czasu na siłownię, fitness-club czy jogging: w 15 minut dziennie możemy poprawić swoją sylwetkę i samopoczucie. I osiągnąć tak płaski brzuch, o jakim się marzy.

 

źródło opisu: http://www.empik.com/plaski-brzuch-dzieki-cwiczeni...(?)

źródło okładki: http://www.empik.com/plaski-brzuch-dzieki-cwiczeni...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2201
Ewa318 | 2013-04-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 kwietnia 2013
książek: 935
Monika | 2013-01-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2010 rok
książek: 228
Dominika Sikora | 2013-11-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 607
agnieszqa | 2011-08-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 833
black_hole | 2011-03-19
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd