Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?

Tłumaczenie: The Mission s.c
Wydawnictwo: IFC Press
7,36 (11 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
3
8
1
7
0
6
3
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Differentiate or die: survival in our era of killer competition
data wydania
ISBN
8391147592
liczba stron
244
słowa kluczowe
marketing, marka,
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Gosia

Jack Trout tym razem pokazuje nam nie tylko jak wyróżnić swój produkt, ale także dlaczego mamy to zrobić. Wszystko to uzupełniają przypadki dobrego i złego różnicowania, które doprowadziły albo do sukcesu, albo jak wskazuje sam tytuł, do upadku firmy.

 

źródło opisu: M.Opalińska

źródło okładki: www.ifcpress.com.pl

Brak materiałów.
książek: 42
XGosiakS | 2017-08-07
Na półkach: Przeczytane

Świetna! Praktycznie każda treść poparta przykładami.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Powrót do Nałęczowa

Super, bardzo fajna książka , nie mogłam się od niej oderwać, z elementami fantastyki ale przez to dodaje jej tego czegoś gdzie można oderwać się od ż...

zgłoś błąd zgłoś błąd