Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?

Okładka książki Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
Steve RivkinJack Trout Wydawnictwo: IFC Press biznes, finanse
244 str. 4 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Differentiate or die: survival in our era of killer competition
Wydawnictwo:
IFC Press
Data wydania:
2000-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2000-01-01
Liczba stron:
244
Czas czytania
4 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
8391147592
Tłumacz:
The Mission s.c
Tagi:
marketing marka
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Repozycjonowanie Steve Rivkin, Jack Trout
Ocena 0,0
Repozycjonowanie Steve Rivkin, Jack ...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Nowe pozycjonowanie. Najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie światowych strategii biznesowych Steve Rivkin, Jack Trout
Ocena 6,8
Nowe pozycjono... Steve Rivkin, Jack ...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życie Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Ocena 7,3
Superfreakonom... Stephen J. Dubner, ...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,6
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Freakonomia. Świat od podszewki Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Ocena 6,8
Freakonomia. Ś... Stephen J. Dubner, ...
Okładka książki Sztuka Innowacji Lekcja Kreatywności Ideo Tom Kelly, Jonathan Littman
Ocena 7,9
Sztuka Innowac... Tom Kelly, Jonathan...

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
13 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
49
1

Na półkach:

Świetna! Praktycznie każda treść poparta przykładami.

Świetna! Praktycznie każda treść poparta przykładami.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    80
  • Przeczytane
    16
  • Posiadam
    5
  • Ulubione
    4
  • Teraz czytam
    3
  • Biznes
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Marketing
    2
  • Y MARKETING
    1
  • #???
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?


Podobne książki

Przeczytaj także