Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Copywriting internetowy

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Krótko i na temat". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
6,08 (25 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
2
7
5
6
11
5
3
4
1
3
2
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-01-16477-5
liczba stron
118
słowa kluczowe
Maciej Dutko, Biznes, Copywriter
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Emil

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest...

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.

Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!

 

źródło opisu: wydawca

źródło okładki: wydawca

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 43
Joanna | 2017-04-16
Na półkach: Przeczytane

Autor podchodzi do copywritingu jako procesu tworzenia oferty - od stworzenia unikalnej propozycji wartości, po przygotowanie chwytliwego tytułu i napisanie dobrego tekstu nasyconego korzyściami. Bardzo szerokie podejście do tworzenia tekstów marketingowych, które uświadamia, jak powinien taki proces pisania tekstów do sieci wyglądać.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Kolej podziemna. Czarna krew Ameryki

Z tym Pulitzerem jest tak jak z Oscarem dla Zniewolonego-12 Years a Slave; czyli niekoniecznie zasłużenie. I do tego rekomendacja Opry Winfrey, k...

zgłoś błąd zgłoś błąd