Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zarządzanie emocjami. Komercjalizacja ludzkich uczuć

Tłumaczenie: Jacek Konieczny
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Socjologia Współczesna". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
6,17 (6 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
2
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Managed Heart. Commercialization of Human Feeling
data wydania
ISBN
978-83-01-15696-1
liczba stron
286
język
polski
dodał
smiler

Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana – a z całą pewnością wymagana – na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi...

Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana – a z całą pewnością wymagana – na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną? Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami? To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.

Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.

 

źródło opisu: http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/7339/zarzadzanie-emocjami.html

źródło okładki: http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/7339/zarzadzanie-emocjami.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (26)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 0
| 2013-10-29
Na półkach: Przeczytane

Łatwo się o tym pisze, zapominając, że większość emocji to odruchy pierwotne.

książek: 17
smiler | 2011-01-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 27 stycznia 2011

Jest to pozycja czysto naukowa, opracowana bardzo dobrze i przystępnie. Dla osób, które interesują się emocjami jest to dobra wiadomość, gdyż znajdziemy w niej masę naprawdę ciekawych informacji. Całość wsparta jest niezliczonymi wynikami badań, cytatami, etc. Bardzo rzetelna pozycja... ale jak przystało na tego typu książki - czyta się ją jednostajnie.

książek: 2138
książek: 279
Jagoda | 2015-04-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 393
Ewa | 2014-11-30
Na półkach: Przeczytane, 2014
Przeczytana: 30 listopada 2014
książek: 150
Cahaya KS | 2014-05-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 780
książek: 282
jalfredprufrock | 2016-06-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 180
Alicja | 2016-01-18
książek: 630
mari0shka | 2015-10-24
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 16 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd