Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

2011 Trendspotting for the Next Decade

Wydawnictwo: McGraw-Hill
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9780071497275
liczba stron
256
kategoria
biznes, finanse
język
angielski

A virtual crystal ball of the business world, media and marketing guru Richard Laermer has captivated advertisers, marketers, entrepreneurs, and publicity devotees with his uncanny ability to spot the Next Big Object. Now he s gone further than ever to peek into the future and give us the 411 on the year 2011 and beyond. Laermer taps into his fine-tuned sense as a media junkie and finds the...

A virtual crystal ball of the business world, media and marketing guru Richard Laermer has captivated advertisers, marketers, entrepreneurs, and publicity devotees with his uncanny ability to spot the Next Big Object. Now he s gone further than ever to peek into the future and give us the 411 on the year 2011 and beyond. Laermer taps into his fine-tuned sense as a media junkie and finds the trends that matter to business, media, entertainment, society, consumer culture, sex, spare time, and more

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd