Preference Pollution

Wydawnictwo: University of Michigan Press
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9780472089499
liczba stron
216
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Seldom considered is whether markets do an adequate job of shaping our tastes. David George argues that they do not, and that the standard economic definition of efficiency can be used to demonstrate that the market ignores people s desires about their desires. He concludes that markets perform poorly with respect to second-order preferences, thus worsening the problem of undesired desires....

Seldom considered is whether markets do an adequate job of shaping our tastes. David George argues that they do not, and that the standard economic definition of efficiency can be used to demonstrate that the market ignores people s desires about their desires. He concludes that markets perform poorly with respect to second-order preferences, thus worsening the problem of undesired desires. The book further investigates changes in perceptions and public policy toward such activities as gambling,

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd