Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing Research Essential

Wydawnictwo: South-West Thomson Learning
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9780324023176
liczba stron
460
kategoria
biznes, finanse
język
polski

When it comes to putting you on the frontlines of the marketing research industry, McDaniel and Gates stand out from the crowd. These authors deliver the hottest trends, insights, and advances in the field, with a focus on how marketing research is practiced today. Based on their successful Marketing Research, 6th Edition , this paperback text offers the same user oriented, real world focus,...

When it comes to putting you on the frontlines of the marketing research industry, McDaniel and Gates stand out from the crowd. These authors deliver the hottest trends, insights, and advances in the field, with a focus on how marketing research is practiced today. Based on their successful Marketing Research, 6th Edition , this paperback text offers the same user oriented, real world focus, and cutting edge content in a more streamlined format. The authors are wired to the marketing research i

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd