Kiedy pozwolić, kiedy zabronić w klasie

Tłumaczenie: Ewa Zaremba
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Biblioteka Wychowawcy". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
8,57 (7 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
2
8
1
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Setting Limits in the Classroom
data wydania
ISBN
978-83-7489-210-0
liczba stron
287
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Nora

Książka Roberta MacKenziego prezentuje narzędzia oraz informacje niezbędne do rozpoczęcia nowych relacji nauczyciela z uczniem opartych na obustronnym zaufaniu. Autor odkrywa przed Czytelnikiem wiele przeszkód stojących na drodze do efektywnego nauczania i uczenia się. Jednocześnie Autor uczy jak zapobiegać testowaniu granic, agresywnym próbom sił oraz jak nie dać się złapać uczniowi na...

Książka Roberta MacKenziego prezentuje narzędzia oraz informacje niezbędne do rozpoczęcia nowych relacji nauczyciela z uczniem opartych na obustronnym zaufaniu. Autor odkrywa przed Czytelnikiem wiele przeszkód stojących na drodze do efektywnego nauczania i uczenia się. Jednocześnie Autor uczy jak zapobiegać testowaniu granic, agresywnym próbom sił oraz jak nie dać się złapać uczniowi na przynętę w postaci pogardliwych min lub złośliwych komentarzy.

 

źródło opisu: http://www.empik.com/kiedy-pozwolic-kiedy-zabronic...(?)

źródło okładki: http://www.empik.com/kiedy-pozwolic-kiedy-zabronic...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (37)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1124
Alicja | 2011-06-08
Przeczytana: 08 czerwca 2011

Niezwykle przydatny poradnik, solidne kompendium wiedzy pomagające w utrzymaniu dyscypliny na lekcjach. Okraszony wieloma przykładami, podzielony na przejrzyste rozdziały które krok po kroku pokazują nam jak wprowadzać nowe metody wychowawcze i skutecznie je stosować, aby przyniosły określone rezultaty. Wielostronne spojrzenie na problemy wychowawcze.
Autor poddaje nam fundamenty do pracy z dziećmi, stosuje wiele ciekawych zabiegów. Bardzo, bardzo pomocny podręcznik.
Dużym plusem jest również ubogacenie rozdziałów tabelami, wykresami oraz różnego rodzaju szablonami, przydatnych w pracy.

książek: 523
Ilona | 2013-11-26
Na półkach: Przeczytane, 2013
Przeczytana: 25 listopada 2013

Doskonała pozycja! Znalazłam w niej same zalety:
szybko się czyta, napisana prostym językiem, wyczerpuje temat w 100%, zawiera w sobie przykłady scen, w których można wykorzystać omawiane techniki. Porusza problematykę, która zdarzyć się może zarówno w szkole, jak i w domu, zatem może być to poradnik i dla nauczyciela, i dla rodzica.

Polecam gorąco!

książek: 1028
dzoanach | 2018-04-14
Przeczytana: 14 kwietnia 2018
książek: 91
Marta_mer1411 | 2015-08-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 174
Agata Hanula | 2015-07-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 285
Anna Maria | 2012-12-19
Przeczytana: grudzień 2012
książek: 267
Nora | 2011-01-09
Przeczytana: grudzień 2010
książek: 258
nata22 | 2018-01-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 333
Agnieszka | 2017-12-02
Na półkach: Psychologia, Przeczytane
Przeczytana: 25 lutego 2018
książek: 1649
Iwona93 | 2017-09-11
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 27 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd