Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kiedy pozwolić, kiedy zabronić w klasie

Tłumaczenie: Ewa Zaremba
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Biblioteka Wychowawcy". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
8,83 (6 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
2
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Setting Limits in the Classroom
data wydania
ISBN
978-83-7489-210-0
liczba stron
287
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Nora

Książka Roberta MacKenziego prezentuje narzędzia oraz informacje niezbędne do rozpoczęcia nowych relacji nauczyciela z uczniem opartych na obustronnym zaufaniu. Autor odkrywa przed Czytelnikiem wiele przeszkód stojących na drodze do efektywnego nauczania i uczenia się. Jednocześnie Autor uczy jak zapobiegać testowaniu granic, agresywnym próbom sił oraz jak nie dać się złapać uczniowi na...

Książka Roberta MacKenziego prezentuje narzędzia oraz informacje niezbędne do rozpoczęcia nowych relacji nauczyciela z uczniem opartych na obustronnym zaufaniu. Autor odkrywa przed Czytelnikiem wiele przeszkód stojących na drodze do efektywnego nauczania i uczenia się. Jednocześnie Autor uczy jak zapobiegać testowaniu granic, agresywnym próbom sił oraz jak nie dać się złapać uczniowi na przynętę w postaci pogardliwych min lub złośliwych komentarzy.

 

źródło opisu: http://www.empik.com/kiedy-pozwolic-kiedy-zabronic...(?)

źródło okładki: http://www.empik.com/kiedy-pozwolic-kiedy-zabronic...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (30)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1124
Alicja | 2011-06-08
Przeczytana: 08 czerwca 2011

Niezwykle przydatny poradnik, solidne kompendium wiedzy pomagające w utrzymaniu dyscypliny na lekcjach. Okraszony wieloma przykładami, podzielony na przejrzyste rozdziały które krok po kroku pokazują nam jak wprowadzać nowe metody wychowawcze i skutecznie je stosować, aby przyniosły określone rezultaty. Wielostronne spojrzenie na problemy wychowawcze.
Autor poddaje nam fundamenty do pracy z dziećmi, stosuje wiele ciekawych zabiegów. Bardzo, bardzo pomocny podręcznik.
Dużym plusem jest również ubogacenie rozdziałów tabelami, wykresami oraz różnego rodzaju szablonami, przydatnych w pracy.

książek: 510
Ilona | 2013-11-26
Na półkach: Przeczytane, 2013
Przeczytana: 25 listopada 2013

Doskonała pozycja! Znalazłam w niej same zalety:
szybko się czyta, napisana prostym językiem, wyczerpuje temat w 100%, zawiera w sobie przykłady scen, w których można wykorzystać omawiane techniki. Porusza problematykę, która zdarzyć się może zarówno w szkole, jak i w domu, zatem może być to poradnik i dla nauczyciela, i dla rodzica.

Polecam gorąco!

książek: 74
Marta_mer1411 | 2015-08-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 152
Agata Hanula | 2015-07-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 259
Anna Maria | 2012-12-19
Przeczytana: grudzień 2012
książek: 265
Nora | 2011-01-09
Przeczytana: grudzień 2010
książek: 3864
litpawel | 2015-07-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Ewelina | 2015-06-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 92
phoenix83 | 2015-06-05
Na półkach: Teraz czytam
książek: 119
gardenofstone | 2014-12-14
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 20 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd