rozwiń zwiń

22 niezmienne prawa marketingu

Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu
Al RiesJack Trout Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
172 str. 2 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2000-10-15
Data 1. wyd. pol.:
2000-10-15
Liczba stron:
172
Czas czytania
2 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
83-208-1284-4
Tłumacz:
Andrzej Ehrlich
Tagi:
marketing
Średnia ocen

                7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
50 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
107
23

Na półkach: , ,

Marketing, a raczej świadomość konsumencka i jej wpływ na marketing w rzeczy samej mocno ewoluował od czasów wydania tej książki. Ciężko też traktować wymienione prawa jako uniwersalne, a już na pewno niezmienne...

Książka zawiera wiele trafnych spostrzeżeń i ciekawych przykładów, ale nie może być traktowana jako przewodnik dla raczkujących biznesmenów. Zwyczajnie obecne realia rynkowe są zbyt nieprzewidywalne.

Są jednak prawdy, które warto mieć w pamięci i wracać do nich w konkretnych przypadkach działalności.

Książka, którą warto przeczytać, ale nie brać zbyt serio w obecnych realiach. Jej ocena z roku na rok będzie zdecydowanie spadać. Kiedyś zapewne hit i klasyk, obecnie ciekawa, choć przestarzała już pozycja do przeczytania w 3 wieczory.

Marketing, a raczej świadomość konsumencka i jej wpływ na marketing w rzeczy samej mocno ewoluował od czasów wydania tej książki. Ciężko też traktować wymienione prawa jako uniwersalne, a już na pewno niezmienne...

Książka zawiera wiele trafnych spostrzeżeń i ciekawych przykładów, ale nie może być traktowana jako przewodnik dla raczkujących biznesmenów. Zwyczajnie obecne...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    281
  • Przeczytane
    62
  • Posiadam
    8
  • Marketing
    5
  • Biznes
    3
  • Do kupienia
    2
  • Ulubione
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Rozwój
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 22 niezmienne prawa marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także