Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing. Business to business

Wydawnictwo: Difin
3 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372514143
liczba stron
224
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Komleksowe ujęcie problematyki marketingu business to business, z uwględnieniem nowoczesnych trendów i koncepcji marketingowych, czyni książkę bardzo pożyteczną zarówno w dydaktyce związanej z marketingiem przemysłowym, jak i w praktyce, w procesie formułowania realizacji skutecznych strategii marketingowych.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 42
herbatazpieprzem | 2016-08-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: grudzień 2014
książek: 8762
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-09-16
Na półkach: Chcę przeczytać, Szukam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd