rozwińzwiń

Marketing. Business to business

Okładka książki Marketing. Business to business Grażyna Golik-Górecka
Okładka książki Marketing. Business to business
Grażyna Golik-Górecka Wydawnictwo: Difin biznes, finanse
224 str. 3 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Difin
Data wydania:
2004-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
224
Czas czytania
3 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
8372514143
Średnia ocen

3,0 3,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków Marcin Domański, Grażyna Golik-Górecka, Andrzej Haczykowski, Joanna Kłosińska, Piotr Kobuszewski, Magdalena Pruchniewska, Rafał Skonieczka, Małgorzata Sołtysiak, Sebastian Stolarczyk, Maciej Szafraniec, Kosma Wysokiński
Ocena 0,0
Strategie mark... Marcin Domański, Gr...
Okładka książki Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Bogdana Gregora Jadwiga Elżbieta Biesaga-Słomczewska, Grażyna Golik-Górecka, Wojciech Grzegorczyk, Krystyna Iwińska-Knop, Magdalena Kalińska-Kula, Robert Kozielski, Wioletta Krawiec, Bartłomiej Kurzyk, Anna Łaszkiewicz, Joanna Pachucka, Agnieszka Sibińska, Kinga Stopczyńska, Paula Syty, Beata Szymańska, Anna Tarabasz, Dariusz M. Trzmielak, Ewa Walińska, Mariusz Woźniakowski, Janusz Zrobek
Ocena 0,0
Marketing w ob... Jadwiga Elżbieta Bi...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
3,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Szukam
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing. Business to business


Podobne książki

Przeczytaj także