Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Silna marka. Istota i kreowanie

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
6 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8320812887
liczba stron
367
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 790
Magda | 2014-06-21
Na półkach: Przeczytane, Zarządzanie
książek: 217
herring1985 | 2012-07-13
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2011-02-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 8773
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2667
Britewriter | 2015-12-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 381
Karolina | 2015-10-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3017
Greta | 2013-05-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 444
Luna | 2013-03-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-09-16
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd