Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing sukcesu - partnering

Wydawnictwo: Difin
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372515174
liczba stron
205
kategoria
biznes, finanse
język
polski

JACEK STANISŁAW ŁAWICKI doktor nauk ekonomicznych, profesor Wyższej Szkoły Integracji Europejskiej w Szczecinie. Wykłada także w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim i Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie. Mieszkał kilka lat w Kanadzie, gdzie uczył się marketingu na college u. Współzałożyciel firmy konsultingowej „Better Market promującej przedsiębiorców polonijnych....

JACEK STANISŁAW ŁAWICKI doktor nauk ekonomicznych, profesor Wyższej Szkoły Integracji Europejskiej w Szczecinie. Wykłada także w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim i Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie. Mieszkał kilka lat w Kanadzie, gdzie uczył się marketingu na college u. Współzałożyciel firmy konsultingowej „Better Market promującej przedsiębiorców polonijnych. Doradzał także firmom kanadyjskim w zakresie obsługi klienta. Po powrocie do kraju związał się z praktyką gospodarczą. Przeprowadził ponad 200 szkoleń dla handlowców i menedżerów. Jest autorem wielu artykułów z zakresu marketingu partnerskiego i etyki menedżerskiej oraz analiz oceniających efektywność pracy personelu sklepowego. Głównym przedmiotem jego zainteresowań jest sztuka pracy z klientem i etyczne postępowanie w biznesie. W swojej działalności edukacyjnej szczególną uwagę zwraca na konieczność budowy wizerunku firm.„Książka napisana jest bardzo przystępnym jeżykiem. Jej niewątpliwym walorem są liczne praktyczne przykłady wplecione w tekst, pozwalające czytelnikowi na bezpośrednie ich wykorzystanie we własnej działalności. Książkę można polecić wszystkim, którzy interesują się działaniami marketingowymi, głównie zaś handlowcom i szefom firm, którzy filozofię partneringu powinni stosować w praktyce dla odniesienia sukcesu rynkowego .Prof. dr hab. Stefan Bosiacki Katedra Ekonomiki i Organizacji Turystyki AWF w Poznaniu„Nie jest to kolejny podręcznik akademicki, ale niekończąca się opowieść wzbogacona doświadczeniami autora i jego refleksjami. Fenomen tej książki tkwi również w bardzo barwnym, charakterystycznym języku. Książka ta jest nowa jakością na polskim rynku wydawniczym .Prof. dr hab. Aneta Zelek dyrektor Studiów MBA Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 0
| 2010-05-08
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd