Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak zdobyć klientów w internecie

Tłumaczenie: Jadwiga Okraj
Wydawnictwo: BC Edukacja
6 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-61059-66-0
liczba stron
184
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej. Ta książka wskazuje, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Internetu do...

Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej. Ta książka wskazuje, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Internetu do osiągania celów biznesowych:
przekonujący wizerunek firmy w Internecie, optymalne zastosowanie interaktywnych narzędzi, promocja strony WWW, itp.). Autorka podaje liczne przykłady wzięte z praktyki, udziela rad i wskazówek na podstawie przeprowadzonych wywiadów z ekspertami, dotyka wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania Internetu w przedsiębiorstwie.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (10)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 297
alicjuszka | 2015-04-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 marca 2015

Trudno wystawiać opinię poradnikowi ale ...
Książkę przestudiowałam już dość dawno ale robiąc porządki na swoim profilu zauważyłam, że nic o niej nie napisałam co niniejszym czynię.
Jest to typowy poradnik w którym rzeczy nieinteresujące nas można pominąć bez uszczerbku dla nas.
Książka jest napisana prostym, zrozumiałym językiem.
Sporo w niej tabel, wyjaśnień i przykładów z życia wziętych.
Treść w niej zawarta jest jak najbardziej zgodna z tytułem więc jeśli ktoś poszukuje wiedzy na temat zdobywania klientów w Internecie to może ta książka mu się przydać.
Nie ma w tej książce rzeczy odkrywczych, których byśmy nie mogli znaleźć w Internecie więc dla osoby, która już jest obyta w temacie będzie to jedynie kolejna pozycja z serii zdobywania klientów w świecie online.

książek: 9669
Chaoticreader | 2016-12-08
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 134
Grzegorz Kowalski | 2015-05-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 134
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 452
Esme | 2014-09-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8355
tsantsara | 2014-09-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 34187
Muminka | 2014-09-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 971
PaniPegaz | 2014-08-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać, Szukam
książek: 542
Joanna Bożek | 2011-03-23
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd