Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wielkie Marki. Wielki Kłopot. Jak uczyć się na błędach innyc

Wydawnictwo: IFC Press Sp. z o.o.
6,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8391351998
liczba stron
230
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Guru marketingu Jack Trout w swojej najnowszej książce przedstawia: znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek, sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych, najskuteczniejsze strategie budowania i zarządzania marką, najpowszechniejsze potknięcia współczesnego marketingu. Książka zawiera zestaw fachowych porad i wskazówek, jak budować, chronić, zarządzać i...

Guru marketingu Jack Trout w swojej najnowszej książce przedstawia: znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek, sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych, najskuteczniejsze strategie budowania i zarządzania marką, najpowszechniejsze potknięcia współczesnego marketingu. Książka zawiera zestaw fachowych porad i wskazówek, jak budować, chronić, zarządzać i rozwijać własną markę, a jednocześnie unikać kilku najbardziej powszechnych potknięć, które mogą doprowadzić do stoczenia się ze szczytów sukcesu w otchłań nijakości. Król pozycjonowania, Jack Trout w swojej nowej, ważnej i kontrowersyjnej książce, odsłania tragiczne błędy marketingowe i strategiczne, które doprowadziły do kłopotów kilka największych firm. Ponadto przeprowadza otwartą analizę, w jaki sposób można było tych błędów uniknąć. Prezentując szczegółowe badania nad najsławniejszymi światowymi firmami, książka Wielkie marki. Wielki kłopot zawiera precyzyjne opisy przypadków porządkujące wydarzenia, które doprowadziły do utraty pozycji takie megamarki jak Xerox, Levi´s, Miller Brewing, Digital Equipment, Burger King i wiele innych. O autorze JACK TROUT prezes Trout & Partners, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingowych w Stanach Zjednoczonych, posiadającej biura w 12 krajach i klientów, takich, jak: AT&T, IBM, Merril Lynch, Sears i inne firmy z listy 500 największych firm magazynu Fortune. Trout, uważany za jednego z najbardziej wpływowych guru marketingu, był pierwszym popularyzatorem pozycjonowania produktów i idei, czyli docierania z nimi do świadomości konsumentów. Jest poszukiwanym prelegentem i autorem wielu klasycznych książek z dziedziny marketingu, w tym bestsellerowych Positioning: The Battle for Your Mind, 22 niezmienne

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (16)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 35
KyrieEleison | 2013-09-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 października 2013
książek: 124
Camelia | 2012-11-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2002 rok
książek: 8798
Chaoticreader | 2016-12-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 112
Radek Borkowski | 2016-06-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1449
zuzka123456789 | 2016-06-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 23
domi | 2015-05-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 177
Małgorzata | 2015-04-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 25
monika_k | 2014-10-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
sekondo | 2014-03-31
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 19
tuco_salamanca | 2014-02-28
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 6 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd