Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama a umysł konsumenta

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
0
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8301139331
liczba stron
257
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc coś działać musi ale na kogo i w jaki sposób?

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (21)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 127
Karolina | 2014-03-06
książek: 66
Agnieszka Sienicka | 2012-10-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 551
Livi | 2012-08-11
Na półkach: Przeczytane, Reklama, PR
Przeczytana: 24 sierpnia 2012
książek: 113
strg | 2011-07-31
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2005 rok
książek: 8808
Chaoticreader | 2016-11-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 20
Flejm | 2016-09-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 428
Joaper | 2016-06-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 34
Szymon | 2016-05-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1187
Natalia Sidorska | 2016-03-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 183
chudobka | 2016-03-06
Na półkach: Teraz czytam
zobacz kolejne z 11 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd