Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Futuryzuj swoją firmę. Strategia biznesu w dobie e-klienta

Wydawnictwo: IFC Press Sp. z o.o.
9 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8391351904
liczba stron
376
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Futuryzuj swoją firmęrzuca Ci wyzwanie przeorientowania Twojego podejścia do Internetu. Uczy Cię, jak ujarzmić spotęgowaną siłę e-klientów i poprowadzić Twój biznes w nowych kierunkach. Zobaczysz, w jaki sposób nowatorskie firmy, takie jak Microsoft czy Dell, są obecnie zorganizowane wokół grup klientów a nie produktów i usług. Poprowadzisz również sześć najbardziej znaczących spotkań w...

Futuryzuj swoją firmęrzuca Ci wyzwanie przeorientowania Twojego podejścia do Internetu. Uczy Cię, jak ujarzmić spotęgowaną siłę e-klientów i poprowadzić Twój biznes w nowych kierunkach. Zobaczysz, w jaki sposób nowatorskie firmy, takie jak Microsoft czy Dell, są obecnie zorganizowane wokół grup klientów a nie produktów i usług. Poprowadzisz również sześć najbardziej znaczących spotkań w historii swojej firmy, przeobrażając ją w organizację, która po nowemu słucha swoich klientów. Wygrywanie w przyszłości będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz. Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie a nie technologia. Przeczytasz serię otwierających oczy przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba aby pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.O Autorze:David Siegel to wiodący strateg internetowy. Jest autorem bestsellera Creating Killer Web Sites który został przetłumaczony na 15 języków. Jego książka Secrets of Successful Web Sites to biblia zarządzania projektami spod znaku nowych mediów. Harvard Business Review publikował jego teksty jest on również poszukiwanym mówcą zarówno w kraju, jak i za granicą. Poprzez pracę z takimi klientami jak Hewlett-Packard, Lucent, Sony, Office Depot, NASA oraz licznymi nowo powstającymi firmami, zbudował sobie reputację eksperta w planowaniu długoterminowych strategii internetowych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 33
Wojciech Głąbiński | 2010-12-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2009 rok
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 17
dziekan89 | 2015-03-03
Na półkach: Firma, Chcę przeczytać
książek: 23
Mateusz Kidawa | 2013-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 308
książek: 168
Predict | 2013-02-02
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 764
Femme | 2011-03-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 587
AntykKróliczaJama | 2011-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd