Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Wydawnictwo: Helion
7 (6 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
3
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-246-2517-8
liczba stron
280
słowa kluczowe
biznes, www, internet, projektowanie
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Adam

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł...

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (13)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 219
Krzysiek | 2014-01-18
Na półkach: 2014, Przeczytane
Przeczytana: 01 stycznia 2014

Obowiązkowa pozycja dla wszystkich nowicjuszy, którzy chcą stworzyć ciekawy, firmowy serwis www. Polecam szczególnie początkującym bo jest to typowe kompendium wiedzy na ten temat. Zaawansowanym raczej się nie przyda.

książek: 9
Wrona | 2015-05-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 stycznia 2014

Kupiona ponad rok temu, ale nadal służy pomocą w mojej firmie.

książek: 348
Adam | 2010-10-28
Na półkach: Przeczytane

Ciekawa książka, jakiej zdecydowanie brakowało na rynku. Jej ogromnym atutem jest bardzo "życiowe" podejście autora do tematu.
Pozycja ta jest napisana prostym językiem, dzięki czemu nadaje się zarówno dla ludzi tworzących strony www, jak i dla zleceniodawców chcących dowiedzieć się jak profesjonalnie podejść do rozmów z ludźmi mającymi stworzyć wymarzony serwis.

książek: 44
nrm | 2011-05-08
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Bardzo ciekawa książka, może bardziej pod klienta, ale dzięki temu jest co cytować i im pokazywać, poza tym ma bardzo interesujący rozdział prawny: od umów poprzez GIODO, kończąc na prawie autorskim i ochronie znaków. Słowem dobrze wydana kasa, polecam.

książek: 166
Adam | 2014-06-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 27 grudnia 2015
książek: 50
voytala | 2012-07-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, marketing
Przeczytana: 2011 rok
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 109
ceha_wb | 2014-11-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 167
Magdallena | 2014-02-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 482
Monika | 2014-01-26
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 3 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd