Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7,01 (71 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
6
8
11
7
32
6
10
5
7
4
1
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-89120-66-6
liczba stron
256
słowa kluczowe
reklama, psychologia
kategoria
popularnonaukowa
język
polski
dodała
Reyka

Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumencjkich i samej psychologii....

Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumencjkich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków.

z recencji wydawniczej dr Dominiki Maison

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 64
Krzysztof | 2015-11-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 20 listopada 2015

Jak dla mnie to prawdziwa perełka.

Autor przedziera się przez setki badań na temat wpływu reklamy i przedstawia najważniejsze z nich w przystępnej formie.

Jest tam wszystko co pracownik działu reklamy widzieć musi - samo mięso!

Oczywiście każdy z poszczególny wątków można drążyć jeszcze bardziej, ale już ta pozycja daje bardzo dobry przegląd psychologicznych aspektów reklamy.

Poza tym sam autor wydaje się bardzo sympatyczną osobą.
Jego poczucie humoru i skromność sprawiają, że czyta się z przyjemnością.

Zdecydowanie polecam!

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Dom sióstr

Jak lubię, nawet bardzo Charlotte Link, tak Dom sióstr do mnie nie trafił. Przeczytałam jej dwie, może trzy książki i każda z nich wciągnęła mnie, naw...

zgłoś błąd zgłoś błąd