Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki

Tłumaczenie: Hanna Bem
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
4 (18 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
1
6
1
5
4
4
3
3
4
2
2
1
2
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Great Brand Stories. Wizard! Harry Potter's Brand Magic
data wydania
ISBN
978-83-01-15621-3
liczba stron
158
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, magiczny sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów...

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, magiczny sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki Harry Potter, umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

 

źródło opisu: http://www.gandalf.com.pl/b/magia-harryego-pottera-kreowanie/

źródło okładki: http://www.gandalf.com.pl/b/magia-harryego-pottera-kreowanie/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 43
Gretta | 2017-06-12
Na półkach: Z biblioteki, Przeczytane
Przeczytana: marzec 2016

Pierwsza książka z gatunku "analiza fenomenu HP" którą miałam w rękach. Tytuł brzmi profesjonalnie, ale rzecz jest krótka, napisana luźnym (czasem wręcz luzackim) językiem, czyta się ją bezproblemowo. Dobrze mieć wprawdzie wiedzę z zakresu zarządzania, ale i bez tego da się zrozumieć o co chodzi. Autor snuje dużo różnych refleksji na dużo różnych wątków. Jest tam sporo ciekawostek, trochę przemyśleń na temat współczesnej kultury, kilka wtrąceń o biografii J. Rowling, wiele tajników uprawiania marketingu. Za komfort czytania w dużej mierze odpowiedzialna jest tłumaczka, która dodała przypisy tam, gdzie odwołania dotyczą amerykańskiej rzeczywistości lub trudniejszych zagadnień naukowych. Potteromaniakom - polecam.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Opowieść wigilijna

Osobiście uważam, iż Święta Bożego Narodzenia są świętem sprzedanym, czysto marketingowym, to już nie jest to samo co kiedyś. Czytając więc ''Opowieść...

zgłoś błąd zgłoś błąd