Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki

Okładka książki Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki
Stephen Brown Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
158 str. 2 godz. 38 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Great Brand Stories. Wizard! Harry Potter's Brand Magic
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
158
Czas czytania
2 godz. 38 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-01-15621-3
Tłumacz:
Hanna Bem
Średnia ocen

                3,9 3,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
3,9 / 10
23 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
119
13

Na półkach:

Można odnieść wrażenie że Brown ma obsesję na punkcie dwóch rzeczy: marketingu i Harry'ego Pottera. W rezultacie w każdym działaniu Rowling widzi marketing, a jego peany na cześć jej i jej książkowego bohatera, przy całej sympatii do nich, są czasem tak absurdalne, że ma się ochotę przestać czytać w trybie natychmiastowym.

Można odnieść wrażenie że Brown ma obsesję na punkcie dwóch rzeczy: marketingu i Harry'ego Pottera. W rezultacie w każdym działaniu Rowling widzi marketing, a jego peany na cześć jej i jej książkowego bohatera, przy całej sympatii do nich, są czasem tak absurdalne, że ma się ochotę przestać czytać w trybie natychmiastowym.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    31
  • Przeczytane
    30
  • Posiadam
    7
  • Chcę w prezencie
    2
  • 2021
    1
  • Pożyczone od znajomych
    1
  • Literatura brytyjska, irlandzka
    1
  • Marketing i reklama
    1
  • Przeczytane 2015
    1
  • 2o14
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki


Podobne książki

Przeczytaj także