Etnocentryzm konsumencki

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
4 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
832081491X
liczba stron
136
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka wyjaśnia pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy, przedstawia proces budowy strategii działania przedsiębiorstwa w środowisku etnocentrycznym, omawia lokalizację produkcji i formę prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego.

 

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 310
Michał Winiarski | 2017-08-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 sierpnia 2017
książek: 0
| 2011-02-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd