Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Podstawy marketingu. Podręcznik

Wydawnictwo: Difin
6 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372514593
liczba stron
272
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 149
MissSilly | 2016-05-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 345
mademoiselle | 2014-05-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 769
skylark | 2013-05-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2011-06-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 9196
Chaoticreader | 2017-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 810
Gosiarella | 2013-03-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 726
_AngelGabriel_ | 2012-09-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Studia
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd