Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
4,86 (14 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
0
6
0
5
3
4
5
3
3
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-246-2124-8
liczba stron
136
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Robert

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! * Niezbędny do życia bakcyl marketingowy * Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy * Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą * Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego * Inteligentny...

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

* Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
* Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
* Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
* Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
* Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

Epidemia rozsiewana przez sieć

Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

* dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
* zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
* subtelnie połączyć reklamę z marką
* być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
* wybrać właściwych partnerów
* nawiązać więź z grupą docelową
* obniżać koszty kampanii

Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 117
Godiva | 2015-10-16
Na półkach: Przeczytane

Książka, która doskonale objaśniłaby ten temat ludziom nieznającym takich wynalazków techniki jak komputer i internet, dla pozostałych niczego odkrywczego nie przedstawi. Poważnie.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Oskarżenie

Nieco zawiedziony po piątej części liczyłem na przełamanie, niestety jeśli drgnęło to w złym kierunku. W pierwszych częściach tego cyklu przez całą ks...

zgłoś błąd zgłoś błąd