Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów

Tłumaczenie: Tomasz Misiorek
Wydawnictwo: Helion
6,6 (10 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
5
6
0
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Time Management for System Administrators
data wydania
ISBN
978-83-246-0581-1
liczba stron
195
słowa kluczowe
sysadmin
język
polski

Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji....

Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.

Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (23)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 52
krzak | 2016-08-03
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Dużym plusem tej książki jest podkreślenie roli nabierania nawyków w codziennych czynnościach i przy organizowaniu zajęć oraz zalet tych nawyków.
Przedstawiono również sporo praktycznych porad jak ułatwić sobie organizację czasu. Książka przedstawia problemy administratorów ale w sposób łatwy do zrozumienia i pozwalający znaleźć analogię w innych branżach.

książek: 199
Gesiu | 2016-02-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 lutego 2010
książek: 313
Lookanio | 2015-04-15
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 42
Marek | 2013-05-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 125
Tomasz | 2013-01-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1265
shaloma | 2012-11-14
Na półkach: Praca, Przeczytane, Kindle, 2012
Przeczytana: 17 listopada 2012
książek: 176
jkl | 2012-09-16
Na półkach: 2013, Przeczytane
Przeczytana: 20 stycznia 2013
książek: 25
meehow | 2011-06-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 217
Łukasz | 2011-01-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 95
Maciej Chojnacki | 2010-10-03
zobacz kolejne z 13 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd