Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Wydawnictwo: Helion
6,07 (29 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
4
8
2
7
6
6
4
5
7
4
1
3
2
2
1
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
data wydania
ISBN
978-83-246-2727-1
liczba stron
320
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Robert

Wciągnij klienta w swe sieci • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę • Obowiązkowo stwórz stronę internetową • Załóż konta w serwisach społecznościowych • Zacznij pisać firmowy blog • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony • Promuj tych, którzy promują Ciebie • Ciesz się wolnością, baw się i...

Wciągnij klienta w swe sieci
• Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
• Obowiązkowo stwórz stronę internetową
• Załóż konta w serwisach społecznościowych
• Zacznij pisać firmowy blog
• Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
• Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
• Promuj tych, którzy promują Ciebie
• Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!

„Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę”.
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których:
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
— nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google'a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb.

Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
• poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google'u;
• stworzyć blog w celu promowania firmy;
• budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
• analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 222
Robert | 2010-10-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 października 2010

Temat bardzo ciekawy, jak najbardziej aktualny. Niestety tutaj przedstawiony bardzo ogólnikowo, pobieżnie, momentami wręcz hasłowo. Dość dobrze czyta się początek ("Błękitny Ocean" wciągnął mnie, nie powiem), potem wyraźny spadek, końcówka momentami interesująca ("lejek", model DARC).

Reasumując, niezła pozycja na początek przygody z inbound marketingiem, jednakże kolejny krok to poszukiwania rozwinięcia zagadnienia na własną już rękę (nie wiem, czy coś wartego uwagi w tym temacie jest na naszym rynku). Oczywiście autorzy - jak to zwykle bywa w przypadku OnePress (submarki Helionu) - sugerują korzystanie z własnych komercyjnych usług i narzędzi (HubSpot). Być może jednak takie właśnie są założenia wydawania tego rodzaju książek - promocja działalności autorów.

Tak czy siak, pozostaje spory niedosyt. Ja bynajmniej takowy odczuwam. A szkoda, bo zapowiadało się naprawdę dobrze.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Magia kąsa

Pierwsze na co chciałbym zwrócić uwagę jest piękne nowe wydanie, okładka aż zachwyca do kupna. Książka spodobała mi się, autorka wykreowała nowy cieka...

zgłoś błąd zgłoś błąd