Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2010-08-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-08-01
- Liczba stron:
- 320
- Czas czytania
- 5 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-2727-1
- Tłumacz:
- Bartosz Sałbut
- Tagi:
- inbound marketing facebook twitter youtube google SEO blog konwersja
Wciągnij klienta w swe sieci
• Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
• Obowiązkowo stwórz stronę internetową
• Załóż konta w serwisach społecznościowych
• Zacznij pisać firmowy blog
• Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
• Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
• Promuj tych, którzy promują Ciebie
• Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
„Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę”.
Guy Kawasaki
Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których:
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
— nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google'a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb.
Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
• poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google'u;
• stworzyć blog w celu promowania firmy;
• budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
• analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 36
- 35
- 16
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Dodaj cytat
Opinia
Autor zbyt dużo leje wody, ale jego idee są bardzo sensowne. Książka pokazuje na czym polegają obecne zmiany związane z WEB 2.0, jak to wpływa na marketing.
Autor zbyt dużo leje wody, ale jego idee są bardzo sensowne. Książka pokazuje na czym polegają obecne zmiany związane z WEB 2.0, jak to wpływa na marketing.
Pokaż mimo to