Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Potęga irracjonalności

Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
7,35 (135 ocen i 14 opinii) Zobacz oceny
10
8
9
19
8
29
7
50
6
22
5
4
4
0
3
2
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324587513
liczba stron
320
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Dan Ariely, profesor ekonomii behawioralnej na Duke University, uznany przez magazyn Fortune za jednego z 10 światowych guru biznesu, obala powszechnie przyjęte założenie, że ludzie zasadniczo postępują racjonalnie. zestawiając wnioski płynące z codziennych doświadczeń z wynikami eksperymentów, wyjaśnia, w jaki sposób oczekiwania, emocje, normy społeczne i inne niewidzialne, pozornie...

Dan Ariely, profesor ekonomii behawioralnej na Duke University, uznany przez magazyn Fortune za jednego z 10 światowych guru biznesu, obala powszechnie przyjęte założenie, że ludzie zasadniczo postępują racjonalnie. zestawiając wnioski płynące z codziennych doświadczeń z wynikami eksperymentów, wyjaśnia, w jaki sposób oczekiwania, emocje, normy społeczne i inne niewidzialne, pozornie nielogiczne siły odbijają się na naszej umiejętności logicznego myślenia. Odkrywa, że nasze nieprzemyślane zachowania nie są ani przypadkowe, ani bezsensowne. Są systematyczne i przewidywalne dlatego można powiedzieć, że jesteśmy przewidywalnie irracjonalni. Ariely wyjaśnia, w jaki sposób możemy wyrwać się ze szkodliwych schematów myślowych i zacząć podejmować lepsze decyzje.

 

źródło okładki: http://www.literatura.gildia.pl/tworcy/dan_ariely/...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 181
bafomet | 2014-12-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 17 grudnia 2014

Lekka i przyjemna książka traktująca o ekonomi behawioralnej, czyli bardziej psychologicznym punktem widzenia na ekonomię niż proponuje nam to logiczna ekonomia tradycyjna. Książka ciekawa, napisana bardzo przejrzyście. Polecam przede wszystkim tym, którzy muszą coś mieć, ale w sumie nie wiedzą po co i dlaczego. Dzięki książce można poznać lepiej mechanizmy jakim jesteśmy poddawani codziennie w świecie reklamy i wszechobecnych metod wpływu na nasze decyzje.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Bestia

Od lat mi się nie zdarzyło, żebym zaczęła czytać kryminał, dobrowolnie odłożyła go na półkę na kilka dni i nie miała najmniejszej ochoty do niego wróc...

zgłoś błąd zgłoś błąd