Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Vocatio
7,5 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8371462336
liczba stron
166
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu...

 

Brak materiałów.
książek: 9
krystofffer | 2012-12-28
Na półkach: Przeczytane

Książka obowiązkowa jako pierwsze spotkanie z tematyką sprzedaży, jak również dla osób działających w branży w firmach które oszczędzają na szkoleniach. Zmienia trochę patrzenie na samą sprzedaż jak i na sprzedawców - poprawiając ich wizerunek. Uważam iż tą pozycję powinien przeczytać każdy - konsument.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Mężczyzna, który gonił swój cień

Hasło „saga Millennium” działa na mnie elektryzująco i przyciąga jak magnes. Dorzucając do tego mój sentymentalizm i efektem jest wysłuchany „Mężczyzn...

zgłoś błąd zgłoś błąd