Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa

Okładka książki Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa Jeffrey J. Fox
Okładka książki Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa
Jeffrey J. Fox Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Vocatio biznes, finanse
166 str. 2 godz. 46 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Vocatio
Data wydania:
2005-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2005-01-01
Liczba stron:
166
Czas czytania
2 godz. 46 min.
Język:
polski
ISBN:
8371462336
Średnia ocen

7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1099
905

Na półkach: , , ,

Dobra lektura i trochę nie wiedziałam jeszcze z innych źródeł.

Dobra lektura i trochę nie wiedziałam jeszcze z innych źródeł.

Pokaż mimo to

avatar
8
7

Na półkach:

Książka obowiązkowa jako pierwsze spotkanie z tematyką sprzedaży, jak również dla osób działających w branży w firmach które oszczędzają na szkoleniach. Zmienia trochę patrzenie na samą sprzedaż jak i na sprzedawców - poprawiając ich wizerunek. Uważam iż tą pozycję powinien przeczytać każdy - konsument.

Książka obowiązkowa jako pierwsze spotkanie z tematyką sprzedaży, jak również dla osób działających w branży w firmach które oszczędzają na szkoleniach. Zmienia trochę patrzenie na samą sprzedaż jak i na sprzedawców - poprawiając ich wizerunek. Uważam iż tą pozycję powinien przeczytać każdy - konsument.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    12
  • Posiadam
    3
  • Muszę mieć natychmiast!
    1
  • Ordo White Lion Library
    1
  • Autorzy zagraniczni
    1
  • Marketing
    1
  • Copywriting, pisanie, marketing
    1
  • E-booki
    1
  • Zawodowa (kupić)
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także