Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Fama. Anatomia marketingu szeptanego

Wydawnictwo: Media Rodzina
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372780587
liczba stron
344
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka przedstawia obok tradycyjnej reklamy i promocji nowy sposób sprzedawania produktów. Marketing szeptany to reklama, która polega na przemyślanym wykorzystywaniu sieci kontaktów międzyludzkich.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 435
xelos | 2013-12-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 34
Szymon | 2016-05-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 185
Rafał Kałuża | 2016-05-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2490
bellson | 2014-09-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 18
Przemysław Muszyński | 2014-05-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 308
książek: 229
Anna | 2012-08-14
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd