Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
6,78 (87 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
10
8
11
7
36
6
19
5
4
4
5
3
2
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788374891882
liczba stron
146
kategoria
biznes, finanse
język
polski

To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą.

 

Brak materiałów.
książek: 370
jasmina | 2012-08-21
Na półkach: Posiadam
Przeczytana: 2012 rok

Publikacja dla tych, którzy badają świat reklamy lat 90. XX wieku, ale na pewno nie dla tych, którzy chcą coś praktycznego się nauczyć i zastosować wiedzę teraz. Skansen, ale i tak mam sentyment do prof. Bralczyka.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Dylan Dog: Świt żywych trupów

Kieruję się kolejnością wydań polskich, ufając, że najpierw Egmont, a później Bum Projekt, zdecydowali się przedstawić czytelnikom najlepsze kąski ze...

zgłoś błąd zgłoś błąd