Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
6,82 (91 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
10
8
12
7
37
6
20
5
4
4
5
3
2
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788374891882
liczba stron
146
kategoria
biznes, finanse
język
polski

To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą.

 

Brak materiałów.
książek: 248
Nefele | 2010-11-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

W pełen humoru i przystępny sposób autor wyjaśnia zasady "słów cięcia-gięcia". Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy lubią bawić się słowem i wyciskać je jak cytrynę.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Andromeda

Nasza ludzka natura skonstruowana jest tak, że często przyczepiamy komuś łatkę, nawet tej osoby dobrze nie znając. Ktoś dziwnie się zachowuje zaraz ot...

zgłoś błąd zgłoś błąd