Przeciągnij ich na swoją stronę /zdobądź poparcie, przekonaj sceptyków, wykonaj swój projekt

Wydawnictwo: MT Biznes
6 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788361040392
liczba stron
288
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Naucz się, jak zdobywać poparcie, poprawiać efektywność swoich działań i urzeczywistniać swoje projekty! Polityka jest naturalnym, w pełni uprawnionym, a wręcz korzystnym aspektem funkcjonowania w organizacji. Dobre pomysły i ciężka praca nie wystarczą, żeby zapewnić sobie sukces a zdolność do pozyskiwania sojuszników i pokonywania oporu przeciwników to umiejętność niezbędna we współczesnym...

Naucz się, jak zdobywać poparcie, poprawiać efektywność swoich działań i urzeczywistniać swoje projekty! Polityka jest naturalnym, w pełni uprawnionym, a wręcz korzystnym aspektem funkcjonowania w organizacji. Dobre pomysły i ciężka praca nie wystarczą, żeby zapewnić sobie sukces a zdolność do pozyskiwania sojuszników i pokonywania oporu przeciwników to umiejętność niezbędna we współczesnym świecie korporacyjnym. Jeśli nie uda ci się zdobyć poparcia dla swoich pomysłów, możesz stać się ofiarą walk organizacyjnych. Okładka: twarda, Rok wydania: 2008,

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 210
Goldie | 2016-03-27
Przeczytana: 27 marca 2016

Ciekawa książka - dobry poradnik na konkretny wybrany temat. Oprócz teorii na temat analizy sytuacji, analizy sojuszników i oponentów autor podaje też przykłady tych działań na praktycznych przykładach. Aczkolwiek na amerykańskim gruncie - nie to żeby nie były przydatne, ale mam wrażenie, że europejskie firmy są bardziej sformalizowane i raczej szeregowy pracownik nie będzie w stanie zebrać poparcia dla wdrożenia swojego pomysłu rozmawiając z szefami różnych działów firmy. U nas raczej działa linia szef-szef. Aczkolwiek zależy to na pewno od firmy. Generalnie książka zdecydowanie dla osób, którzy w ramach swojej pracy muszą przekonywać do jakiegoś pomysłu inne osoby (czyli na pewno kręgi polityczne, dyplomatyczne, może urzędnicze czy działy rozwojowe firm). Dosyć dobrze tematykę książki oddaje to zdanie autora "Dążąc do stworzenia koalicji, gromadząc ludzi wokół wspólnej idei, wzmacniając ich zaangażowanie i poszerzając poparcie dla swojej inicjatywy, lider poprawia swoje szanse w...

książek: 3313
Saturnia | 2016-06-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 51
agnes1906 | 2016-04-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 780
Asia | 2011-03-21
Na półkach: Chcę przeczytać
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd