Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Przeciągnij ich na swoją stronę /zdobądź poparcie, przekonaj sceptyków, wykonaj swój projekt

Wydawnictwo: MT Biznes
6 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788361040392
liczba stron
288
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Naucz się, jak zdobywać poparcie, poprawiać efektywność swoich działań i urzeczywistniać swoje projekty! Polityka jest naturalnym, w pełni uprawnionym, a wręcz korzystnym aspektem funkcjonowania w organizacji. Dobre pomysły i ciężka praca nie wystarczą, żeby zapewnić sobie sukces a zdolność do pozyskiwania sojuszników i pokonywania oporu przeciwników to umiejętność niezbędna we współczesnym...

Naucz się, jak zdobywać poparcie, poprawiać efektywność swoich działań i urzeczywistniać swoje projekty! Polityka jest naturalnym, w pełni uprawnionym, a wręcz korzystnym aspektem funkcjonowania w organizacji. Dobre pomysły i ciężka praca nie wystarczą, żeby zapewnić sobie sukces a zdolność do pozyskiwania sojuszników i pokonywania oporu przeciwników to umiejętność niezbędna we współczesnym świecie korporacyjnym. Jeśli nie uda ci się zdobyć poparcia dla swoich pomysłów, możesz stać się ofiarą walk organizacyjnych. Okładka: twarda, Rok wydania: 2008,

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 107
Goldie | 2016-03-27
Przeczytana: 27 marca 2016

Ciekawa książka - dobry poradnik na konkretny wybrany temat. Oprócz teorii na temat analizy sytuacji, analizy sojuszników i oponentów autor podaje też przykłady tych działań na praktycznych przykładach. Aczkolwiek na amerykańskim gruncie - nie to żeby nie były przydatne, ale mam wrażenie, że europejskie firmy są bardziej sformalizowane i raczej szeregowy pracownik nie będzie w stanie zebrać poparcia dla wdrożenia swojego pomysłu rozmawiając z szefami różnych działów firmy. U nas raczej działa linia szef-szef. Aczkolwiek zależy to na pewno od firmy. Generalnie książka zdecydowanie dla osób, którzy w ramach swojej pracy muszą przekonywać do jakiegoś pomysłu inne osoby (czyli na pewno kręgi polityczne, dyplomatyczne, może urzędnicze czy działy rozwojowe firm). Dosyć dobrze tematykę książki oddaje to zdanie autora "Dążąc do stworzenia koalicji, gromadząc ludzi wokół wspólnej idei, wzmacniając ich zaangażowanie i poszerzając poparcie dla swojej inicjatywy, lider poprawia swoje szanse w...

książek: 3296
fiendishfiancee | 2016-06-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 46
agnes1906 | 2016-04-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 776
Asia | 2011-03-21
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd