Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sprawdź jak mówię. Karta badania logopedycznego z materiałami pomocniczymi

Wydawnictwo: Elżbieta Stecko
5 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788392917403
liczba stron
24
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Maja

Proponowana karta autorstwa dr Elżbiety Stecko jest wynikiem wieloletniej pracy z dziećmi, począwszy od noworodków po starszy wiek szkolny, o różnym poziomie rozwoju psychoruchowego i umysłowego. Doświadczenia autorki zadecydowały o wyborze funkcji oraz szczegółowej ocenie zgodnie z poziomem trudności ich realizacji. Precyzyjna skala oceny ma szczególne znaczenie w przypadku dzieci z...

Proponowana karta autorstwa dr Elżbiety Stecko jest wynikiem wieloletniej pracy z dziećmi, począwszy od noworodków po starszy wiek szkolny, o różnym poziomie rozwoju psychoruchowego i umysłowego.

Doświadczenia autorki zadecydowały o wyborze funkcji oraz szczegółowej ocenie zgodnie z poziomem trudności ich realizacji. Precyzyjna skala oceny ma szczególne znaczenie w przypadku dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, w obrazie klinicznym których są zaburzenia i opóźniony rozwój mowy oraz czynności ją determinujących. Po przebadaniu statystycznie istotnej grupy dzieci w wieku 3-7 lat ustalono normy poziomu sprawności artykulatorów, które mogą służyć jako punkt odniesienia dla uzyskanych ocen u dzieci z deficytami.

Karta składa się z wywiadu i trzech części, których zebrane wyniki łącznie dają obraz możliwości i rozwoju dziecka od urodzenia do zakończenia ćwiczeń logopedycznych lub chwili obecnej.

Całość obrazu rozwoju mowy dziecka tworzą wyniki wszystkich części, jednakże można korzystać z każdej z nich niezależnie od pozostałych. Stosowanie całości ma szczególne znaczenie w przypadku dzieci z zaburzeniami i opóźnionym rozwojem mowy, deficytami rozwojowymi, obciążonym okresem ciążowo-okołoporodowym, albowiem umożliwia rejestrację stanu dziecka, wyznacza plan usprawniania oraz pozwala na śledzenie uzyskiwanych efektów.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 857
Maja | 2010-09-12
Na półkach: Logopedia, Przeczytane, Posiadam
książek: 480
Pani_Airyxowa | 2015-05-14
książek: 1935
linka35 | 2014-01-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
aneta0812 | 2012-10-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 327
Monika Wyszogrodzka | 2011-06-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2623
jaguśka | 2010-11-02
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd