Brand Sense - Marka Pięciu Zmysłów

Wydawnictwo: Onepress
6,08 (13 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
3
6
5
5
1
4
1
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324619245
liczba stron
288
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Tchnij życie w swoją markę! * Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów * Kolejny krok w ewolucji marki * Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców * Branding ujęcie holistyczne Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich...

Tchnij życie w swoją markę! * Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów * Kolejny krok w ewolucji marki * Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców * Branding ujęcie holistyczne Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów wzrok, słuch, dotyk, smak i węch.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (36)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 202
Marcin B | 2013-08-22
Na półkach: Przeczytane

Fajnie napisana. Mozna sie wiele dowiedziec o strategiach, rozwoju czy upadku wielu znanych firm. Mi utkwilo w pamieci, że sw. Mikolaj zmienil barwę na czerwoną pod wplywem Coca-Coli :)

książek: 595
Aleksandraczyta | 2018-01-03
Przeczytana: 26 marca 2017

Pozycja o marketingu w odniesieniu do pięciu zmysłów. W środku znajdziemy całkiem fajne przykłady.

książek: 258
Melancholia | 2011-07-12
Na półkach: Przeczytane

Książka mało interesująca, nie znalazłam w niej nic nowego. Wszystko co zostało tam opisane normalny logicznie myślący człowiek sam potrafi to stwierdzić i odkryć. Książka płytka i mało interesująca. Może sie okazać ciekawą lekturą tylko dla osób świeżutkich w branży - ale naprawdę żadna rewelacja.

książek: 185
chrisko82 | 2015-01-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 125
Sylvia | 2013-12-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 stycznia 2014
książek: 64
tweetas | 2013-08-31
Na półkach: Przeczytane
książek: 29
ma7y | 2013-05-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, marketing
Przeczytana: 09 września 2011
książek: 578
Mil | 2012-07-16
Na półkach: Przeczytane, 2012
Przeczytana: 2012 rok
książek: 122
AgataB | 2012-04-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 15
PiotrS | 2011-11-13
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 26 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd