Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Brand Sense - Marka Pięciu Zmysłów

Wydawnictwo: Onepress
6,08 (12 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
3
6
4
5
1
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788324619245
liczba stron
288
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Tchnij życie w swoją markę! * Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów * Kolejny krok w ewolucji marki * Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców * Branding ujęcie holistyczne Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich...

Tchnij życie w swoją markę! * Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów * Kolejny krok w ewolucji marki * Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców * Branding ujęcie holistyczne Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów wzrok, słuch, dotyk, smak i węch.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (34)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 178
Marcin B | 2013-08-22
Na półkach: Przeczytane

Fajnie napisana. Mozna sie wiele dowiedziec o strategiach, rozwoju czy upadku wielu znanych firm. Mi utkwilo w pamieci, że sw. Mikolaj zmienil barwę na czerwoną pod wplywem Coca-Coli :)

książek: 258
Melancholia | 2011-07-12
Na półkach: Przeczytane

Książka mało interesująca, nie znalazłam w niej nic nowego. Wszystko co zostało tam opisane normalny logicznie myślący człowiek sam potrafi to stwierdzić i odkryć. Książka płytka i mało interesująca. Może sie okazać ciekawą lekturą tylko dla osób świeżutkich w branży - ale naprawdę żadna rewelacja.

książek: 160
chrisko82 | 2015-01-07
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 104
Sylvia | 2013-12-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 stycznia 2014
książek: 58
tweetas | 2013-08-31
Na półkach: Przeczytane
książek: 29
ma7y | 2013-05-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, marketing
Przeczytana: 09 września 2011
książek: 549
Mil | 2012-07-16
Na półkach: Przeczytane, 2012
Przeczytana: 2012 rok
książek: 122
AgataB | 2012-04-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 15
PiotrS | 2011-11-13
Na półkach: Przeczytane
książek: 8
exrex | 2011-11-12
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 24 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd