Wiedza o reklamie

Okładka książki Wiedza o reklamie
Karolina JaniszewskaRafał Korsak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
359 str. 5 godz. 59 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
359
Czas czytania
5 godz. 59 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374468251
Tagi:
reklama
Średnia ocen

                6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Strategia reklamowa Karolina Janiszewska, Jacek Kall
Ocena 0,0
Strategia rekl... Karolina Janiszewsk...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
14 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
174
56

Na półkach: ,

Czytam z przerwami, zniechęca mnie do tego brak spójności w prowadzeniu wywodu. Każdy rozdział ma innego autora, często są to wręcz wykłady akademickie. Bywają nużące, ale można wyłuskać wiele ciekawych informacji.

Czytam z przerwami, zniechęca mnie do tego brak spójności w prowadzeniu wywodu. Każdy rozdział ma innego autora, często są to wręcz wykłady akademickie. Bywają nużące, ale można wyłuskać wiele ciekawych informacji.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    25
  • Chcę przeczytać
    14
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    4
  • Ulubione
    1
  • Marketing/ekonomia
    1
  • 2018
    1
  • Studia
    1
  • Naukowe
    1
  • Biblioteka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wiedza o reklamie


Podobne książki

Przeczytaj także