Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Skuteczna reklama

Tłumaczenie: Jolanta Pers
Wydawnictwo: ABC
7,6 (10 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
1
8
2
7
2
6
2
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Tested advertising methods
data wydania
ISBN
83-87916-52-8
liczba stron
284
słowa kluczowe
reklama, marketing
język
polski
dodała
asia

John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Książka jest jego klasyczną pracą na temat tworzenia skutecznych reklam, poprawioną i uaktualnioną przez znanego konsultanta w dziedzinie reklamy, Freda E. Hahna. Metody i techniki zilustrowane są...

John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Książka jest jego klasyczną pracą na temat tworzenia skutecznych reklam, poprawioną i uaktualnioną przez znanego konsultanta w dziedzinie reklamy, Freda E. Hahna. Metody i techniki zilustrowane są dziesiątkami autentycznych przykładów reklam. Obecne, piąte już wydanie zostało uzupełnione o najnowsze problemy mediów i reklamy.


Książka, uznana za "biblię" autorów tekstów reklamowych, adresowana jest do copywriterów, pracowników agencji reklamowych, specjalistów ds. reklamy, pracowników działów marketingu oraz studentów zarządzania i marketingu.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 191
Karla | 2013-02-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2012

Lektura obowiązkowa dla wszystkich marketerów, reklamowców i copywriterów. Bardzo dużo ciekawych przykładów, które pokazują jak skutecznie budować przekaz reklamowy. Fajne przykłady pomysłów na nagłówki i na call-to-action. Książka warta przeczytania

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Sekret, którego nie zdradzę

Z książek Tess Gerritsen czytam tylko serię o Jane i Maurze. I sięgam po kolejny właściwie po to, by dowiedzieć się, co u tego duetu słychać. Jeśli pr...

zgłoś błąd zgłoś błąd