Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

PRacownik

Wydawnictwo: Albatros
6,14 (14 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
4
8
1
7
2
6
0
5
3
4
1
3
3
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-88038-66-2
liczba stron
135
słowa kluczowe
PR, public relations, wizerunek
język
polski
dodał
Robert

"PRacownik" - jest pierwszą i dotychczas jedyną w historii literatury polskiej powieścią fabularną, której akcja rozgrywa się w środowisku prywatnych agencji Public Relations. Dzięki tej książce w przyjemny i niebanalny sposób wkracza się w rzeczywistość branży PR, mechanizmy budowania medialnego wizerunku firm i korporacji oraz promocji poszczególnych marek znanych z Internetu, pierwszych...

"PRacownik" - jest pierwszą i dotychczas jedyną w historii literatury polskiej powieścią fabularną, której akcja rozgrywa się w środowisku prywatnych agencji Public Relations. Dzięki tej książce w przyjemny i niebanalny sposób wkracza się w rzeczywistość branży PR, mechanizmy budowania medialnego wizerunku firm i korporacji oraz promocji poszczególnych marek znanych z Internetu, pierwszych stron gazet i magazynów ("step by step").

"PRacownik" otwiera oczy na bliskie zależności i wspólne interesy istniejące pomiędzy dziennikarzami (mediami) a PR-em, o których zwykły czytelnik prasy nie ma najmniejszego pojęcia! Dzięki tej nieWielkiej książce, w której forma (kolorowego magazynu ilustrowanego!) i treść stanowią jedyną w swoim rodzaju całość, która promuje siebie i jednocześnie może być narzędziem promocji dla firm i instytucji! Ponadto i przede wszystkim powieść pt. "PRacownik" czyta się jednym tchem w każdym miejscu i w czasie!

Dzięki tej książce zaczyna się rozumieć, że bez względu na wykonywany zawód i jego prestiż, człowiek decydując się na bycie "pracownikiem", zaczyna budować swój własny wizerunek, staje się PR-owcem swojego stylu życia, aż do chwili, gdy dociera do niego, że nie ma ucieczki od wykreowanego wizerunku... Taki człowiek pewnego dnia budzi się i wie, że nie jest już sobą, jest "pracownikiem".

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 1
Julia Rene | 2011-10-09
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 01 października 2011

Polecam wszystkim którzy ciekawi są czy El Dorado polskiego PR w ogóle kiedykolwiek istniało. Pochłonęłam ta książkę w jeden wieczór. Lektura otwierająca oczy i pozostawająca w pamięci, ale też zawiera dowcipne wątki. Warto przeczytać!

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Mroczna przepowiednia

Jak zwykle książka pana Riordana powala na kolana. Postać Apolla jest samolubna,zadufana w sobie,wywyższająca się. Jednak nie sposób go nie lubić. Nie...

zgłoś błąd zgłoś błąd