Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Franchising - uwarunkowania i perspektywy rozwoju

Wydawnictwo: Novae Res
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-61194-58-3
liczba stron
267
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Kamila

Fragment z recenzji prof. dr hab. Barbary Dobiegały-Korony: Problematyka form kooperacji przedsiębiorstw jest współcześnie bardzo ważna. Migracja kapitału i innych zasobów nasila się wraz z rozwojem procesów integracji i globalizacji. Dlatego podjęty w niniejszej książce temat uwarunkowań współpracy opartej na umowie franchisingowej mieści się w nurcie bardzo aktualnych światowych dociekań...

Fragment z recenzji prof. dr hab. Barbary Dobiegały-Korony:

Problematyka form kooperacji przedsiębiorstw jest współcześnie bardzo ważna. Migracja kapitału i innych zasobów nasila się wraz z rozwojem procesów integracji i globalizacji. Dlatego podjęty w niniejszej książce temat uwarunkowań współpracy opartej na umowie franchisingowej mieści się w nurcie bardzo aktualnych światowych dociekań naukowych, a przede wszystkim praktyki. Podjęcie tego tematu jest szczególnie ważne dla gospodarki polskiej, ponieważ nasze podmioty gospodarowania wymagają pobudzania przedsiębiorczych zachowań, jak i korzystania z doświadczeń i wiedzy podmiotów z krajów bardziej rozwiniętych gospodarek rynkowych. Podjęty przez panią dr Alicję Antonowicz temat znacznie poszerza dotychczasową wiedzę w zakresie współpracy opartej na umowie franchisingowej. Autorka podeszła do tego zagadnienia bardzo szeroko, wskazując kierunki rozwoju tej sfery działań we wszystkich krajach, kontynentach oraz ujmując problem interdyscyplinarnie – franchisingowy sposób współpracy podmiotów gospodarczych został poddany analizie od strony ekonomicznej, prawnej, polityki gospodarczej oraz zarządzania.

dr Alicja Antonowicz – adiunkt w Katedrze Ekonomiki Przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. W swoim bogatym dorobku naukowym posiada publikacje z zakresu uwarunkowań funkcjonowania sektora MSP oraz szeroko rozumianej przedsiębiorczości. Specjalizuje się w problematyce funkcjonowania przedsiębiorstw przy wykorzystaniu franchisingu. Różnym aspektom tej formuły prowadzenia działalności poświęciła dwadzieścia publikacji o charakterze naukowo-badawczym.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 132
Marta Marlewska | 2014-10-19
Na półkach: Teraz czytam, Posiadam
książek: 50
Megi | 2013-04-14
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd