Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu

Tłumaczenie: Roman Zawadzki
Wydawnictwo: Bellona
6,83 (18 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
8
6
3
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Brand failures
data wydania
ISBN
8311103461
liczba stron
317
słowa kluczowe
Marki, porażki, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Kristofear

Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald`s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki...

Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald`s, Sony, Pepsi czy British Airways.
Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że nova po hiszpańsku oznacza nie jedzie Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie pajero w lokalnym slangu to onanista).

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (56)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1755

W trakcie lektury co chwila zapalała mi się żarówka firmy "Osram" oraz przypomniał mi się jeden z bohaterów powieści Philipa K. Dicka, którego praca polegała na sprawdzeniu znaczenia nazwy produktu handlowego, który miał dopiero wejść na rynek, we wszystkich językach świata. O podobnych, a nawet bardziej zaskakujących przypadkach jest ta książka, którą polecam ku przestrodze wszystkich przedsiębiorczych osób i nie tylko, tych ciekawych również.

książek: 14
aguusia99 | 2012-02-20
Na półkach: Przeczytane

Dobra :)

Co ciekawe nigdzie nie można jej znaleźć.

książek: 98
Adrian | 2017-04-03
Na półkach: Przeczytane
książek: 665
Nevalir | 2017-03-17
Na półkach: Przeczytane, Audiobook
Przeczytana: 11 marca 2017
książek: 256
Szymon | 2016-12-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 0
| 2016-09-30
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 października 2015
książek: 323
piotrekk2000 | 2015-12-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 11 grudnia 2015
książek: 2044
książek: 1828
Kamila | 2015-04-13
Na półkach: Przeczytane, 2015
Przeczytana: 16 kwietnia 2015
książek: 1814
bastkk | 2015-02-11
Przeczytana: 24 października 2015
zobacz kolejne z 46 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd