Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Brand failures
- Wydawnictwo:
- Bellona
- Data wydania:
- 2006-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2006-01-01
- Liczba stron:
- 317
- Czas czytania
- 5 godz. 17 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8311103461
- Tłumacz:
- Roman Zawadzki
- Tagi:
- Marki porażki marketing
Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald`s, Sony, Pepsi czy British Airways.
Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło),zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że nova po hiszpańsku oznacza nie jedzie Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie pajero w lokalnym slangu to onanista).
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 42
- 41
- 10
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
W trakcie lektury co chwila zapalała mi się żarówka firmy "Osram" oraz przypomniał mi się jeden z bohaterów powieści Philipa K. Dicka, którego praca polegała na sprawdzeniu znaczenia nazwy produktu handlowego, który miał dopiero wejść na rynek, we wszystkich językach świata. O podobnych, a nawet bardziej zaskakujących przypadkach jest ta książka, którą polecam ku przestrodze wszystkich przedsiębiorczych osób i nie tylko, tych ciekawych również.
W trakcie lektury co chwila zapalała mi się żarówka firmy "Osram" oraz przypomniał mi się jeden z bohaterów powieści Philipa K. Dicka, którego praca polegała na sprawdzeniu znaczenia nazwy produktu handlowego, który miał dopiero wejść na rynek, we wszystkich językach świata. O podobnych, a nawet bardziej zaskakujących przypadkach jest ta książka, którą polecam ku...
więcej Pokaż mimo toDobra :)
Co ciekawe nigdzie nie można jej znaleźć.
Dobra :)
Pokaż mimo toCo ciekawe nigdzie nie można jej znaleźć.