Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Plan marketingowy w praktyce

Wydawnictwo: Helion
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324600388
liczba stron
464
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 13
Kornelia Adamek | 2016-10-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1449
zuzka123456789 | 2016-03-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 917
shadow | 2015-06-21
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 94
Amy711 | 2014-03-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3311
Krystian P | 2013-12-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 138
Honorata | 2011-11-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 162
Basia | 2011-11-24
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd