Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Wydawnictwo: Helion
8 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324600353
liczba stron
328
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masoweja Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (13)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 130
Michał Bajor | 2012-07-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 8793
Chaoticreader | 2016-12-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 20
Flejm | 2016-09-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 22
ojo_cafe | 2015-07-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 94
Famela | 2015-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 110
mjakim1 | 2013-10-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 308
książek: 135
Kasia | 2013-01-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 598
czerwone_szpilki | 2012-03-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 3 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd