Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Harvard Business Review. Marketing

Tłumaczenie: Michał Lipa
Wydawnictwo: Onepress
8 (2 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Harvard Business Review On Marketing
data wydania
ISBN
837361916X
liczba stron
192
słowa kluczowe
Harvard Business
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku...

Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.

 

Brak materiałów.
książek: 405
Damian | 2013-05-31
Przeczytana: 20 marca 2013

Książka napisana przez wybitnych praktyków zajmujących się dziedziną marketingu. Ciekawe odwołania do różnych przykładów dotyczących sukcesów jak i porażek. Polecam każdemu zainteresowanemu tematyką marketingu.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Czar letniej nocy

Takiego romansu historycznego to ja jeszcze nie czytałam! No ja rozumiem, że małżeństwo z przymusu z okropną panną, no i że jakoś trzeba małżeński obo...

zgłoś błąd zgłoś błąd