Grzeszne strony namiętności
Wydawnictwo: Pascal literatura obyczajowa, romans
400 str. 6 godz. 40 min.
- Kategoria:
- literatura obyczajowa, romans
- Wydawnictwo:
- Pascal
- Data wydania:
- 2021-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-01-01
- Liczba stron:
- 400
- Czas czytania
- 6 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788381037105
- Tagi:
- literatura polska antologia romans
Sześć gorących historii, które rozgrzeją cię w niejeden zimny wieczór…
Przypadkowe spotkanie, niechciane towarzystwo na biwaku czy nawet dramatyczna ucieczka od wydarzeń z przeszłości – nigdy nie wiadomo, w jakich okolicznościach można poznać kogoś, kto rozbudzi zupełnie nieoczekiwane pragnienia. Co stanie się, kiedy bohaterki postanowią poddać się namiętności? Dla jednych to zakazany owoc, dla innych obustronna transakcja lub wejście drugi raz do tej samej rzeki. Konsekwencje mogą być jednak nieoczekiwane – przekonaj się sama…
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 131
- 129
- 22
- 9
- 6
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Lubię antologie, bo z nich mogę wyłuskać autorów, po których książki warto sięgnąć.
Ale w tej żaden autor nie jest godny uwagi.
1.Kinga Litkowiec- Książę mroku- prościutka historyjka, której akcja rozgrywa się w większości w pościeli- „2”
2.Angelika Łabuda -Umowa na miłość-trochę więcej fabuły nawet ciekawej-„4”
3.Ana Rose - Bolesna strata-gorsza niż pierwsza-„1”
4. Katarzyna Rzepecka -Biwak w górach-4
5. Agata Sobczak -Druga szansa-4
6. Anna Wolf -Potępiony-ta opowieść to już poniżej krytyki i bez zakończenia-0
Średnia-2,5
Lubię antologie, bo z nich mogę wyłuskać autorów, po których książki warto sięgnąć.
więcej Pokaż mimo toAle w tej żaden autor nie jest godny uwagi.
1.Kinga Litkowiec- Książę mroku- prościutka historyjka, której akcja rozgrywa się w większości w pościeli- „2”
2.Angelika Łabuda -Umowa na miłość-trochę więcej fabuły nawet ciekawej-„4”
3.Ana Rose - Bolesna strata-gorsza niż pierwsza-„1”
4....
Świetnie się czyta, ciekawe opowiadania
Świetnie się czyta, ciekawe opowiadania
Pokaż mimo toSpodziewałam się czegoś dużo bardziej rozbudzającego zmysły... Czyta się przyzwoicie, ale opowiadania mnie nie porwały.... To jedna z gorszych pozycji z kategorii "erotyka" , które do tej pory przeczytałam.
Spodziewałam się czegoś dużo bardziej rozbudzającego zmysły... Czyta się przyzwoicie, ale opowiadania mnie nie porwały.... To jedna z gorszych pozycji z kategorii "erotyka" , które do tej pory przeczytałam.
Pokaż mimo toSześć 6⃣ gorących opowiadań idealnych na jesienno-zimowe wieczory 😜🔥
"Książę mroku" Kinga Litkowiec
👹Nie przepadam za fantastyką, ale w siłę prawdziwej miłości wierzę ☺️ po za tym bardzo lubię styl pisania Kingi. 8/10
"Umowa na miłość" Angelika Łabuda
Lekki romans biurowy, udawany narzeczony, umowy, zyski i straty. Co z tego wyniknie? 🙂 Nie znałam wcześniej twórczości p. Angeliki, było to miłe spotkanie i na pewno nie ostatnie 😉 7/10
"Bolesna strata" Ana Rose
Trójkąt miłosny. Madison i dwóch braci - Asher i Parker. Którego wybierze? 🙂 To było bardzo dobre i chętnie przeczytałabym co dalej z bohaterami 💔 8/10
"Biwak w górach" Katarzyna Rzepecka
Lekki i przyjemny romansik. Wakacje w górach, grupka znajomych w tym nasza główna bohaterka Ola i jej EX Michał z nową, nieznaną towarzyszką. Co ich spotka w tych górach 🏔? 🙂 7/10
"Druga szansa" Agata Sobczak
🕵️ Detektyw w średnim wieku i młoda dziewczyna która była w nieodpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie. Teraz potrzebuje pomocy i ochrony. Czy coś połączy tych dwoje? 🙂 Twórczość Agaty zawsze na plus ➕ 😉 7/10
"Potępiony" Anna Wolf
Ogólnie zamysł był bardzo ciekawy o upadłym aniele. Tylko szkoda tych dialogów i opisów identycznych jak w innym opowiadaniu 😒 przez co lektura straciła na atrakcyjności i czytało mi się to źle. Szanuje p. Anie ale tak się po prostu nie robi 🤦♀️ 5/10
Tak czy inaczej polecam z całego ♥
Sześć 6⃣ gorących opowiadań idealnych na jesienno-zimowe wieczory 😜🔥
więcej Pokaż mimo to"Książę mroku" Kinga Litkowiec
👹Nie przepadam za fantastyką, ale w siłę prawdziwej miłości wierzę ☺️ po za tym bardzo lubię styl pisania Kingi. 8/10
"Umowa na miłość" Angelika Łabuda
Lekki romans biurowy, udawany narzeczony, umowy, zyski i straty. Co z tego wyniknie? 🙂 Nie znałam wcześniej twórczości p....
Sześć różnych historii, które przyspieszą bicie niejednego serca…
Niechciany uczestnik biwaku, układ nie do końca etyczny czy ucieczka z przeszłości. To tylko kilka przykładów zdarzeń z jakimi muszą zmagać się bohaterki tej antologii. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że każdy napotkany mężczyzna wzbudza w nich pożądanie dla którego są w stanie opuścić niebo i wejść do samego piekła…
Nigdy nie ukrywałam, że nie jestem fanką antologii. Jednak kilkukrotnie podjęłam się ich zrecenzowania. Fakt jest taki, że najczęściej historie są tak wciągające, że nie zdążę się dobrze przekonać do bohaterów a już jest koniec… W tej książce nie wszystkie opowiadania mi się podobały. Były takie, które swoim absurdem mnie zniechęcały do dalszego czytania, ale były tez takie, które chętnie przeczytałabym w pełnowymiarowej powieści. Jeżeli znacie i lubicie twórczości autorek tworzących tą antologię koniecznie musicie ją przeczytać.
Sześć różnych historii, które przyspieszą bicie niejednego serca…
więcej Pokaż mimo toNiechciany uczestnik biwaku, układ nie do końca etyczny czy ucieczka z przeszłości. To tylko kilka przykładów zdarzeń z jakimi muszą zmagać się bohaterki tej antologii. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że każdy napotkany mężczyzna wzbudza w nich pożądanie dla którego są w stanie opuścić niebo i wejść do...
Mam wrażenie, że pierwsza i ostatnia historia były zamierzone w tej antologii co do tytułu.
Akcje dzieją się w nich błyskawicznie, bo wiadomo autorki musiały zmieścić całe historię w kilkudziesięciu stronach. Rozpala nasze myśli. Jak nie lubię motywów pozaziemskich tak ostatnia historia mnie zaciekawiła! Każda z nich była intrygująca ! Polecam
Mam wrażenie, że pierwsza i ostatnia historia były zamierzone w tej antologii co do tytułu.
Pokaż mimo toAkcje dzieją się w nich błyskawicznie, bo wiadomo autorki musiały zmieścić całe historię w kilkudziesięciu stronach. Rozpala nasze myśli. Jak nie lubię motywów pozaziemskich tak ostatnia historia mnie zaciekawiła! Każda z nich była intrygująca ! Polecam
Ciężko ocenić całość, ponieważ jedne opowiadania są lepsze inne słabiutkie. Jeżeli ktoś lubi antologie i takie krótsze formy to się nie zawiedzie.
Ciężko ocenić całość, ponieważ jedne opowiadania są lepsze inne słabiutkie. Jeżeli ktoś lubi antologie i takie krótsze formy to się nie zawiedzie.
Pokaż mimo toCiężko ocenić bo część opowiadań mi się bardzo podobało inne trochę mniej, aczkolwiek szybko się czytało
Ciężko ocenić bo część opowiadań mi się bardzo podobało inne trochę mniej, aczkolwiek szybko się czytało
Pokaż mimo toHej Kochani ❣️
Lubicie czytać antologie? Ja lubię i właśnie ostatnio miałam taka przyjemność aby przeczytać "Grzeszne strony namiętności". W tej książce znajdziecie opowiadania 6 świetnych autorek. I wiecie co jest najlepsze? Każde, dosłownie KAŻDE z nich jest świetne. Najbardziej zaskoczyła mnie tutaj Kinga Litkowiec. Po tych wszystkich książkach i opowiadaniach jej autorstwa kompletnie nie spodziewałam się tego co nam tutaj serwuje 😁 kompletna odmiana i zaskoczenie.
Mamy tutaj trochę aniołów, troche medycyny, trochę świata prawniczego, a i mafia jakaś się znajdzie. Podsumowując. Szeroki wybór tematyczny więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie 😁
Ja Wam polecam ogromnie, bo to naprawdę świetna antologią jest!
Hej Kochani ❣️
więcej Pokaż mimo toLubicie czytać antologie? Ja lubię i właśnie ostatnio miałam taka przyjemność aby przeczytać "Grzeszne strony namiętności". W tej książce znajdziecie opowiadania 6 świetnych autorek. I wiecie co jest najlepsze? Każde, dosłownie KAŻDE z nich jest świetne. Najbardziej zaskoczyła mnie tutaj Kinga Litkowiec. Po tych wszystkich książkach i opowiadaniach jej...
„Grzeszne strony namiętności” to kolejna antologia, którą miałam możliwość przeczytać. Tym razem jest to sześć opowiadań…niegrzecznych opowiadań, które były naprawdę fajne!
Pierwsze z nich, które bardzo mi się podobało to „Książe mroku” Kingi Litkowiec. Nie dość, że niegrzeczne, to i pobudzające wyobraźnie ;P do tego coś nowego, bo mamy tutaj Marcusa, który przybył prosto z piekła ;) więc samo to wskazuję na to, że będzie gorąco :D
Z twórczością Angeliki Łabudy nie miałam dotąd styczności. Jednakże jej opowiadanie „Umowa na miłość” wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pogoń za władzą, do której co poniektórzy potrafią zrobić dosłownie wszystko! Nawet kupić sobie miłość!
Historie wychodzące spod pióra Any Rose, to coś co kupuje mnie już od samego początku. Tym razem autorka serwuje nam miłosny trójkącik, w którym mamy dwóch braci i ją – a ona…no cóż, pożąda nie tego brata, którego powinna :p
Katarzyna Rzepecka i jej „Biwak”. No ta historia bardzo mi się podobała! Górskie klimaty, dawna miłość, niefortunny zbieg okoliczności – a co z tego wyniknie? Zapewne przygoda życia :P
Agata Sobczak stworzyła historię nie tyle miłosną, co może trochę bardziej sensacyjną. Główna bohaterka, która widziała za dużo i teraz potrzebuje ochrony i funkcjonariusz, który tej pomocy zechce jej udzielić…
No i Anna Wolf, która zamyka całość antologii, swoim opowiadaniem „Potępiony”, w którym dostaniecie nie tylko anielską miłość, ale i trochę muzyki :D
Rzadko kiedy się zdarza, że antologia podoba mi się w całości. W tym przypadku właśnie tak jest. Każde z opowiadań wywołało inne emocje, ale każde z nich czytałam z ogromnym zainteresowaniem. Opowiadania Kingi Litkowiec i Anny Wolf, to zdecydowanie coś nowego, bo jak dotąd fantastyki spod ich pióra nie czytałam, ale i w tym wydaniu wypadły idealnie. No i Ana Rose! Ja bym z ogromną chęcią przeczytała całą książkę o tej trójce bohaterów – to byłaby dopiero emocjonująca historia :P
Jeśli lubicie pikantne antologie, to „Grzeszne strony namiętności” będą idealną książką dla Was. Polecam :)
„Grzeszne strony namiętności” to kolejna antologia, którą miałam możliwość przeczytać. Tym razem jest to sześć opowiadań…niegrzecznych opowiadań, które były naprawdę fajne!
więcej Pokaż mimo toPierwsze z nich, które bardzo mi się podobało to „Książe mroku” Kingi Litkowiec. Nie dość, że niegrzeczne, to i pobudzające wyobraźnie ;P do tego coś nowego, bo mamy tutaj Marcusa, który przybył prosto...