Nie sprzedawaj! #Pozwólkupić

Okładka książki Nie sprzedawaj! #Pozwólkupić Wojciech Woźniczka
Okładka książki Nie sprzedawaj! #Pozwólkupić
Wojciech Woźniczka Wydawnictwo: Selfpublishing biznes, finanse
263 str. 4 godz. 23 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Selfpublishing
Data wydania:
2018-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-01
Liczba stron:
263
Czas czytania
4 godz. 23 min.
Język:
polski
Tagi:
biznes negocjacje sprzedaż finanse inwestycje poradnik
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
29 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

Książka rozczarowuje. Po prostu. Kto kieruje się tytułem w znalezieniu czegoś, co poszerzy jego wiedzę., niestety nie znajdzie w niej niczego dla siebie. Luźny i bezkształtny słowotok. Znacznie więcej wiedzy, podanej przy tym rzeczowo, autor przekazuje na YouTube.

Książka rozczarowuje. Po prostu. Kto kieruje się tytułem w znalezieniu czegoś, co poszerzy jego wiedzę., niestety nie znajdzie w niej niczego dla siebie. Luźny i bezkształtny słowotok. Znacznie więcej wiedzy, podanej przy tym rzeczowo, autor przekazuje na YouTube.

Pokaż mimo to

avatar
32
2

Na półkach:

Wszystko to już słyszałam i na studiach kilka lat temu i na szkoleniach allegro - nic nowego ani odkrywczego, powielone banały i oczywustości:(

Wszystko to już słyszałam i na studiach kilka lat temu i na szkoleniach allegro - nic nowego ani odkrywczego, powielone banały i oczywustości:(

Pokaż mimo to

avatar
71
71

Na półkach:

Bardzo często można odnieść wrażenie, że jesteśmy atakowani nachalnymi reklamami i na siłę próbuje nam się wcisnąć różnego rodzaju produkty. Jest to jedna z najgorszych form sprzedaży, która w ogromnym stopniu odstrasza klientów. Kolejnym przewinieniem jest nieuczciwe zachowanie handlowców w sytuacji gdy się nami manipuluje i wychodzimy ze sklepu z produktami – których nie potrzebujemy i nie zamierzaliśmy nawet kupić. Klientów powinno się zachęcać do tego aby sami u nas kupowali, poprzez pozytywny przekaz i interesujące reklamy. Możemy przedstawić potencjalnym klientom korzyści płynące z zakupu naszego towaru i pozostawić podjęcie decyzji im samym – bez nagabywania. Właśnie taki sposób sprzedaży preferuje i rekomenduje Wojciech Woźniczka w swojej najnowszej książce “Nie sprzedawaj! #Pozwólkupić” – czyli umożliwienie zakupu, w przeciwieństwie do wciskania ludziom towaru.

O czym jest książka?

Publikacja jest o tym jak zachęcić klientów i umożliwić im zakup naszych towarów lub usług. Pomaga zrozumieć powody dla których ludzie robią zakupy i w jaki sposób ich zachęcić, aby to właśnie u nas nabyli potrzebne dobra. Autor przedstawia istotne kwestie związane z zachowaniem sprzedawcy i obsługą różnego rodzaju osób. Wyróżnia kluczowe elementy potrzebne do odniesienia sukcesu w handlu. Zwraca głównie uwagę na szczerość, zaangażowanie, dostępność, uczciwość i bycie sobą. Podstępne zachowanie klient wyczuwa na kilometr, być może raz uda się kogoś zrobić w balona, jednak kolejny raz ten klient do nas nie wróci. Co gorsze, powie o nas znajomym i przekaże negatywną informację w mediach społecznościowych, co niestety może okazać się dla nas katastrofą.

Dla kogo jest ta publikacja?

W książce znajdziemy złote zasady profesjonalnego handlowca oraz rady dla osób niezwiązanych zawodowo z szeroko rozumianym handlem. Są w niej przedstawione absolutne fundamenty, które po zastosowaniu odzwierciedlą się w rzeczywistości. Każdy coś sprzedaje, nawet jeśli uważa że tak nie jest. Na co dzień sprzedajemy swoje pomysły, swój wizerunek, produkty i wiele innych rzeczy. Najważniejsze to sobie uświadomić, że każdy z nas ma na co dzień do czynienia z handlem na wielu płaszczyznach.

Czy warto przeczytać?

Książka jest napisana prostym i zachęcającym do czytania językiem. Jej zaletą jest to że odnosi się do sytuacji na naszym rodzimym rynku. Nie są oderwane od rzeczywistości i przedstawiają doświadczenia autora, który jednocześnie dogłębnie je analizuje i objaśnia. Wskazuje najważniejsze kwestie związane z tym co się udało oraz co poszło nie tak. Przedstawia sposoby na uniknięcie błędów w przyszłości na bazie swoich doświadczeń. Pokazuje co należy robić i jak się zachowywać aby odnieść sukces w sprzedaży. Na co składa się wiele istotnych elementów, a najwięcej nauki wyniesiemy ze stosowania tej wiedzy w praktyce.

W książce zostało przedstawionych wiele aspektów dotyczących sprzedaży – od umawiania spotkań, po zachowanie w jego trakcie, budowanie relacji, rekomendacje od klientów, a także techniczne aspekty naszego produktu czy też sklepu internetowego. Wszystko to składa się na skuteczną sprzedaż i sukces handlowca lub przedsiębiorcy. Zachęcamy Was do nabycia i przeczytania tej wartościowej pozycji, a z pewnością zwiększycie swoją efektywność w handlu.

Tomasz
silanauki.pl

Bardzo często można odnieść wrażenie, że jesteśmy atakowani nachalnymi reklamami i na siłę próbuje nam się wcisnąć różnego rodzaju produkty. Jest to jedna z najgorszych form sprzedaży, która w ogromnym stopniu odstrasza klientów. Kolejnym przewinieniem jest nieuczciwe zachowanie handlowców w sytuacji gdy się nami manipuluje i wychodzimy ze sklepu z produktami – których nie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
17
6

Na półkach:

Świetna!
Książka została podzielona na dwie części. Jedna z nich będzie szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, gdyż autor umieszcza w niej pewien zbiór zasad, którymi warto się kierować w sprzedaży. Druga część będzie przydatna dla handlowców, gdyż został opisany krok po kroku proces pozyskania klienta i sprzedaży. Polecam!

Świetna!
Książka została podzielona na dwie części. Jedna z nich będzie szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, gdyż autor umieszcza w niej pewien zbiór zasad, którymi warto się kierować w sprzedaży. Druga część będzie przydatna dla handlowców, gdyż został opisany krok po kroku proces pozyskania klienta i sprzedaży. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
332
144

Na półkach: , ,

Niby oczywiste. Sami byśmy na to wpadli. A jednak tak bardzo odkrywcze.
Rady Autora dotyczą mechanizmów zachodzących podczas sprzedaży.
Po krótkim zastanowieniu można powiedzieć, że całe życie to pasmo sprzedaży i kupna. Np w relacjach pracodawca - pracownik, uczeń - nauczyciel, żona - mąż, itd, itd. No i te typowe, które przychodzą nam na myśl kiedy pada słowo sprzedaż: handlowiec w firmie, pośrednik w obrocie nieruchomościami, agent ubezpieczeniowy, pani/pan z call center, ...
Sprzedaż czy negocjacje opisywano już wcześniej w wielu poradnikach ale Wojciech Woźniczka ma ten rzadki dar dzielenia się innym spojrzeniem, nowymi umiejętnościami. Pisze w sposób tak przyjemny, że wiedzę przyswaja się z łatwością.
I najważniejsze: TO DZIAŁA!
Zdobyłam książkę kiedy tylko ją wydał, dostałam autograf i jestem mega szczęśliwa, że mogę z jego książek czerpać.
Zawodowo i osobiście - POLECAM

Niby oczywiste. Sami byśmy na to wpadli. A jednak tak bardzo odkrywcze.
Rady Autora dotyczą mechanizmów zachodzących podczas sprzedaży.
Po krótkim zastanowieniu można powiedzieć, że całe życie to pasmo sprzedaży i kupna. Np w relacjach pracodawca - pracownik, uczeń - nauczyciel, żona - mąż, itd, itd. No i te typowe, które przychodzą nam na myśl kiedy pada słowo sprzedaż:...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    58
  • Przeczytane
    33
  • Posiadam
    9
  • Finanse
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Biznes
    2
  • 2019
    1
  • Sales
    1
  • 2020
    1
  • Chcę przeczytać - sprzedażowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Nie sprzedawaj! #Pozwólkupić


Podobne książki

Przeczytaj także