Sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale; Zielona rewolucja

Wydawnictwo: Zielony Admin Sp. z o.o.
10 (3 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
3
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788394968205
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Kasia

Przyjmując założenie, że jedyną słuszną miarą sprzedawcy jest CYFRA jaka za nim stoi na koniec miesiąca, to możecie być pewni, że za autorami tej książki stoi LICZBA i to wielocyfrowa. Mateusz Mrozowski i Filip Prokop to ludzie biznesu przez duże"B". To ludzie, którzy potrafią zarabiać pieniądze, bo robią to z pasją. To ludzie, którzy wnoszą do sprzedaży długo oczekiwany powiew świeżości,...

Przyjmując założenie, że jedyną słuszną miarą sprzedawcy jest CYFRA jaka za nim stoi na koniec miesiąca, to możecie być pewni, że za autorami tej książki stoi LICZBA i to wielocyfrowa.
Mateusz Mrozowski i Filip Prokop to ludzie biznesu przez duże"B". To ludzie, którzy potrafią zarabiać pieniądze, bo robią to z pasją. To ludzie, którzy wnoszą do sprzedaży długo oczekiwany powiew świeżości, autentyczności i skuteczności. Obaj wkładają serce i pełne zaangażowanie w sprzedaż pomysłów, wizji, produktów oraz usług. Angażują się w sprzedaż, bez opamiętani, pławiąc się w niej i doskonale przy tym bawiąc. Tytuł książki jest idealnym odzwierciedleniem podejścia autorów do procesu sprzedaży. Oni nigdy nie sprzedają ... oni są SPRZEDAŻĄ w najlepszym tego słowa znaczeniu.

 

źródło opisu: streszczenie

źródło okładki: Zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 7
Kasia | 2019-01-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 15 grudnia 2018

Książka napisana fajnym luźnym językiem, jednocześnie naładowana wiedzą i zawiera bardzo dużo konkretnych przykładów. Widać, że autorzy bawią się sprzedażą a raczej całym procesem prowadzącym do sprzedaży. Poradnik trochę inny od pozostałych książek o sprzedaży (osobiście dużo lepiej czyta mi się teorię popartą przykładami z życia wziętymi). W mojej ocenie, Ci którzy dopiera zaczynają raczkować w sprzedaży będą zafascynowani, ci którzy znają się już trochę na temacie, powinni ją przeczytać bardziej pod kontem inspiracji.
Tak właśnie podeszłam do tematu tej książki - inspiracja - w końcu ameryki pewnie Ci Panowie nie odkryli, ale pokazali parę ciekawych sposobów jak można podejść do zagadnienia sprzedaży i udowodnili, że opłaca się spojrzeć na ten temat z od innej strony. Miłego czytania :)

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd