Wielka Księga Gier

Okładka książki Wielka Księga Gier
Piotr Mańkowski Wydawnictwo: Idea Ahead historia
676 str. 11 godz. 16 min.
Kategoria:
historia
Wydawnictwo:
Idea Ahead
Data wydania:
2018-11-17
Data 1. wyd. pol.:
2018-11-17
Liczba stron:
676
Czas czytania
11 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395217609
Tagi:
Wielka księga gier
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Umarłem na Gibraltarze Tomasz Kleszcz, Piotr Mańkowski
Ocena 5,4
Umarłem na Gib... Tomasz Kleszcz, Pio...
Okładka książki Biblia komputerowego gracza Piotr Gawrysiak, Piotr Mańkowski, Aleksy Uchański
Ocena 5,0
Biblia kompute... Piotr Gawrysiak, Pi...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
30 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
155
122

Na półkach: ,

Pozycja, którą każdy miłośnik gier wideo powinien znać. Jest niezwykle obszerna i traktuje właściwie o wszystkim, co działo się w branży, zamiast skupiać się na tym czy innym typie platform. Autor opisuje tu wszystkie - automaty, konsole i komputery, a co najważniejsze - w przeciwieństwie do dość kiepskich "Wojen konsolowych" - nie tworzy bezmyślnego pienia na cześć marketingu. Znakomita jakość druku i papieru, doskonałe kolorowe ilustracje (kilkaset!). Do wad należy całkowity brak korekty polonistycznej, przez co prześlizgnęło się trochę błędów w rodzaju "nadal pozostaje" czy "idąc do szkoły, spadła mi czapka". Niezbyt też podobna mi się to, że autor w niektórych momentach nie potrafi zachować obiektywizmu i wypisuje peany o swoich ulubionych grach czy okresach (dotyczy to zwłaszcza Maniac Mansion i Dungeon Mastera, którego autorzy, wbrew Miczowi, nie wymyślili potwora zwanego Beholderem, ponieważ w systemie D&D jest on znany od 1975 roku). Tak czy inaczej - warto przeczytać.

Pozycja, którą każdy miłośnik gier wideo powinien znać. Jest niezwykle obszerna i traktuje właściwie o wszystkim, co działo się w branży, zamiast skupiać się na tym czy innym typie platform. Autor opisuje tu wszystkie - automaty, konsole i komputery, a co najważniejsze - w przeciwieństwie do dość kiepskich "Wojen konsolowych" - nie tworzy bezmyślnego pienia na cześć...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    58
  • Przeczytane
    38
  • Posiadam
    24
  • Teraz czytam
    3
  • 2020
    3
  • Ulubione
    2
  • Popculture
    1
  • 2018
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • 2020
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wielka Księga Gier


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne